Exploració Educació infantil per títol
Ara es mostren els elements 114-121 de 121
-
La teràpia assistida amb cavalls: coneixement i opinió dels docents i els efectes en el desenvolupament d'un infant (emocional, social i conductual) amb trastorn de l'espectre autista
(Socials-UAB, 2018-05)La teràpia assistida amb cavalls (TAC) és una tècnica que realitza un professional que fent ús del cavall i del seu entorn contribueix al desenvolupament integral d’una persona (Vives, 2015). L’objectiu d’aquest treball ... -
La tècnica dels mandales a una aula de P-5
(Socials-UVic, 2019-06)El present estudi té per finalitat realitzar una reflexió sobre els efectes de l'aplicació de la tècnica dels mandales a Educació Infantil, en concret, a una aula deP-5.En aquest sentit,es va realitzar una recerca en ... -
El tractament del gènere en els llibres infantils
(Socials-UVic, 2022-06)RESUM “Que presumida que és la meva nena”, “el blau pels nens i el rosa per les nenes”, “Plores com una nena”, “No ho entendràs perquè ets dona”, “Els homes són racionals i les noies emocionals”, “Intel·ligent com el ... -
Transsexualitat a les aules d'infantil: Reflexions sobre un nou model pedagògic
(Socials-UVic, 2022-06)El treball presentat investiga el tractament de la transsexualitat infantil a les escoles, concretament a la segona etapa d’Educació Infantil. L’estudi ha seguit una línia teòrica que qüestiona l’organització social dualista ... -
La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa
(Socials-UVic, 2019-06)Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ... -
El treball del moviment corporal en classes de música: estudi de centres d’educació especial i centres d’educació ordinària
(Socials-UAB, 2018-05-07)Aquest treball de final de grau estudia l’ús què es fa del moviment corporal en les aules de música. És a dir, com es vincula el moviment amb la música i de quina manera es realitza. Això, es vol descobrir realitzant una ... -
El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa
(Socials-UVic, 2021-06)Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ... -
Vivenciem el pes: anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí
(Socials-UVic, 2019-05)Amb la realització d’aquest treball de fi de grau d’Educació Infantil, que té com a títol Vivenciem el pes. Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí es pretén reflexionar i ...