• català
    • español
    • English
    • català
    • español
    • English
  • Login
home
Fundació Universitària del Bages
Listar Societat fecha de publicación 
  •   Repositorio FUB
  • Educació infantil
  • Societat
  • Listar Societat fecha de publicación
  •   Repositorio FUB
  • Educació infantil
  • Societat
  • Listar Societat fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar Societat por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 24

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Observació de l’espai de contes del Lab 0_6 i la incidència visual de les il·lustracions envers el gènere 

      Agut López, Eva (Socials-UAB, 2018)
      L’objectiu de l’estudi que es presenta a continuació és investigar, a partir d’un total de 13 dies i de 65 observacions d’estada al Lab0_6, l’ús que donen els infants a la proposta de Biblioteca, quins han estat els llibres ...
    • Coeducació: mitjà per a la igualtat: observació i anàlisi d'un espai de cuina a l'Escola Puigberenguer de Manresa 

      González Fernández, Cristina (Socials-UAB, 2018-05-07)
      Un tema actualment present i preocupant a la societat d’avui dia és el sexisme. Contínuament es veuen notícies de casos relacionats amb el tema. Un dels mitjans i/o àmbits per aconseguir una societat sense estereotips i ...
    • La construcció del gènere en el dibuix dels infants 

      Jiménez Cordero, Laura (Socials-UVic, 2019-06)
      Aquest treball consta d’una investigació sobre els estereotips de gènere que mostren els infants de dues aules de P5, de les escoles Tecnos i Sagrat Cor. Es realitzarà a través de 2 tests els quals demanen als infants un ...
    • Paper de l’adult en el procés d’adquisició del llenguatge dels infants amb pèrdua auditiva 

      San Quirico Muñoz, Noelia (Socials-UVic, 2019-06)
      La investigació analitza com influeix el paper de l’adult (educadores i logopedes) en el procés d’adquisició del llenguatge de cinc infants amb pèrdua auditiva, dues nenes amb una pèrdua mitjana i tres nens amb una pèrdua ...
    • La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa 

      Gironès Miquel, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
      Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...
    • El joc simbòlic com a eina del desenvolupament dels infants de 3-4 anys: la funció del llenguatge oral en el joc simbòlic 

      Capdevila Canal, Iris (Socials-UVic, 2019-06)
      En aquest treball es valora la importància que té el joc simbòlic en el desenvolupament social, cognitiu i emocional dels infants en relació al lingüístic. A més, el simbolisme en el joc és una bona eina per crear ...
    • La coeducació al pati escolar: una comparativa d'espais i materials en dos centres d'educació infantil 

      Aparicio Sintes, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
      Actualment la coeducació és un tema força treballat a moltes escoles, ja que de cada cop més la societat està lluitant per tal d’aconseguir més igualtat entre els homes i les dones per tal de fer desaparèixer qualsevol ...
    • Anàlisi de les estratègies didàctiques a les escoles amb diversitat cultural: proposta d'intervenció intercultural 

      Ros Salas, Lídia (Socials-UVic, 2019-06)
      Aquest treball anomenat “Anàlisi dels recursos didàctics a escoles amb diversitat cultural” és una investigació que té com a objectiu observar i analitzar les diferents estratègies i eines que disposen diverses escoles ...
    • La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants 

      Ortiz Castejón, Míriam (Socials-UVic, 2020-02)
      Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua anglesa abans de finalitzar els seus ...
    • Coeducar a través de la literatura infantil: anàlisi de la literatura infantil, envers la coeducació, de cinc escoles de la ciutat de Sabadell 

      López Gómez, Irene (Socials-UVic, 2020-06)
      El següent treball de final de grau té com a temes principals la coeducació i la literatura infantil. La coeducació és un sistema pedagògic integral que té com a objectiu el desenvolupament de l’alumnat en condicions de ...
    • La percepció de les mares magribines i les mestres sobre la participació en el centre educatiu 

      Frías Nieto, Noelia (Socials-UVic, 2020-06)
      El següent estudi de cas, ens ha permès conèixer la percepció que tenen les mares d’origen magribí de l’escola Auró, en relació amb aspectes com la participació en el centre, la relació amb les educadores i la implicació ...
    • El desenvolupament de l’expressió dels rols de gènere en el joc simbòlic 

      Sandoval Alcoba, Cristina (Socials-UVic, 2021)
      Aquest treball consta d’una investigació sobre el desenvolupament de l’expressió dels rols del gènere en el joc simbòlic en infants de 3 a 5 anys. Es tracta de l’observació directa i no participativa de 3 sessions a cada ...
    • Autoavaluació docent en perspectiva de gènere 

      Puig Farràs, Àfrica (Socials-UVic, 2021)
      Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer ...
    • Desenvolupament professional del docent mexicà i català: formació del docent en els seus primers anys de treball en una escola pública 

      Portet Alarcón, Mar (Socials-UVic, 2021)
      Partint de la importància en la formació del docent, en el present treball d'investigació s'analitza les diverses perspectives i visions que tenen Mèxic i Catalunya respecte a la formació dels docents al llarg de la seva ...
    • La relació família-escola en temps de la Covid-19 

      Solsona Soler, Júlia (Socials-UVic, 2021-05-24)
      El present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va ...
    • Per què vols ser mestra? Motius pels quals l'alumnat de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Manresa escull la carrera d'Educació Infantil 

      Rosell Calderón, Marta (Socials-UVic, 2021-06)
      Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar quins són els motius principals pels quals l’alumnat escull estudiar el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències Socials de Manresa. Per aquest motiu, ...
    • Educació inclusiva amb infants en risc d'exclusió social 

      Ballarà Polo, Carla (Socials-UVic, 2021-06)
      La finalitat d’aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és aprendre i conèixer diferents estratègies i recursos que fan servir els i les mestres a les escoles per tal d’incloure infants i famílies que pateixen risc d’exclusió ...
    • Acompanyament de l'infant pel seu tutor/a del centre residencial d'acció educativa i la mestra de referència de l'escola 

      Perich Escalé, Júlia (Socials-UVic, 2021-06-24)
      Un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) té com a funció social donar atenció assistencial i educativa a aquells menors que es troben en una situació familiar amb problemàtica greu, que no es pot resoldre en aquest ...
    • L'afectació del divorci en els infants i com afrontar-ho a l'aula 

      Urrea Gómez, Marta (Socials-UVic, 2022-06)
      La separació i el divorci dels progenitors és un fet que ha augmentat amb el pas dels anys i el qual afecta els infants en diversos àmbits. De fet, la taxa de divorcis de Catalunya és molt més elevada que la mitjana ...
    • L’aplicació actual dels contes tradicionals des d'una perspectiva dels estereotips i rols de gènere 

      García Baños, Ana (Socials-UVic, 2022-06)
      El present treball de Final de Grau tracta sobre els contes tradicionals com a possibles transmissors d'estereotips i rols de gèneres i si tenen o no aplicació a les aules d'infantil actuals. Tenint en compte la importància ...

      Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
      Contacto | Sugerencias
       

       

      Listar

      Todo RepositoriComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasSublíneas de trabajoDescriptoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasSublíneas de trabajoDescriptores

      Mi cuenta

      AccederRegistro

      Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
      Contacto | Sugerencias