Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 22
La construcció del gènere en el dibuix dels infants
(Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball consta d’una investigació sobre els estereotips de gènere que mostren els infants de dues aules de P5, de les escoles Tecnos i Sagrat Cor. Es realitzarà a través de 2 tests els quals demanen als infants un ...
Observació de l’espai de contes del Lab 0_6 i la incidència visual de les il·lustracions envers el gènere
(Socials-UAB, 2018)
L’objectiu de l’estudi que es presenta a continuació és investigar, a partir d’un total de 13 dies i de 65 observacions d’estada al Lab0_6, l’ús que donen els infants a la proposta de Biblioteca, quins han estat els llibres ...
Coeducar a través de la literatura infantil: anàlisi de la literatura infantil, envers la coeducació, de cinc escoles de la ciutat de Sabadell
(Socials-UVic, 2020-06)
El següent treball de final de grau té com a temes principals la coeducació i la literatura infantil. La coeducació és un sistema pedagògic integral que té com a objectiu el desenvolupament de l’alumnat en condicions de ...
La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants
(Socials-UVic, 2020-02)
Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants
que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua
anglesa abans de finalitzar els seus ...
La percepció de les mares magribines i les mestres sobre la participació en el centre educatiu
(Socials-UVic, 2020-06)
El següent estudi de cas, ens ha permès conèixer la percepció que tenen les mares d’origen magribí de l’escola Auró, en relació amb aspectes com la participació en el centre, la relació amb les educadores i la implicació ...
La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa
(Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...
La coeducació al pati escolar: una comparativa d'espais i materials en dos centres d'educació infantil
(Socials-UVic, 2019-06)
Actualment la coeducació és un tema força treballat a moltes escoles, ja que de cada
cop més la societat està lluitant per tal d’aconseguir més igualtat entre els homes i les
dones per tal de fer desaparèixer qualsevol ...
Anàlisi de les estratègies didàctiques a les escoles amb diversitat cultural: proposta d'intervenció intercultural
(Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball anomenat “Anàlisi dels recursos didàctics a escoles amb diversitat cultural” és
una investigació que té com a objectiu observar i analitzar les diferents estratègies i eines
que disposen diverses escoles ...
Per què vols ser mestra? Motius pels quals l'alumnat de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Manresa escull la carrera d'Educació Infantil
(Socials-UVic, 2021-06)
Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar quins són els motius principals
pels quals l’alumnat escull estudiar el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències
Socials de Manresa. Per aquest motiu, ...
El desenvolupament de l’expressió dels rols de gènere en el joc simbòlic
(Socials-UVic, 2021)
Aquest treball consta d’una investigació sobre el desenvolupament de l’expressió dels rols del gènere en el joc simbòlic en infants de 3 a 5 anys. Es tracta de l’observació directa i no participativa de 3 sessions a cada ...