Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 17
Joc simbòlic i la creativitat verbal
(Socials-UVic, 2019-06)
El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ...
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
(Socials-UVic, 2019-05)
La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre ...
Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet
(Socials-UVic, 2020-06)
L’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents
de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació
infantil. Tenint en compte autors com Boix ...
La música i el desenvolupament psicomotor: validació d’una proposta d’activitat de moviment lliure per a infants de 1-2 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
El treball de final de grau que s'exposa a continuació té com a objectiu principal, validar una proposta d'activitat de moviment lliure amb estímuls sonors de música no infantilitzada. Per aquest motiu, s'han seleccionat ...
Materials musicals de manipulació adequats per experimentar les qualitats del so en nens i nenes de 2 a 3 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
L’aprenentatge dels infants és quelcom complex que val la pena analitzar per tal d’ajustar la intervenció educativa. La música té un paper important a l’educació infantil sobretot a les primeres etapes, ja que els permet ...
El disseny dels espais educatius a l'aula d'educació infantil està al servei de la pedagogia de l'escola?
(Socials-UVic, 2020-06)
En el present treball es planteja com l'espai d'una aula d'Educació Infantil és un agent més d'aprenentatge pels infants. L'objectiu principal és indagar com el disseny de l'espai d'una aula d'Educació Infantil està en ...
L'hort com a recurs per a treballar els objectius de desenvolupament sostenible
(Socials-UVic, 2021-06)
L’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible planteja disset objectius (ODS) a
aconseguir en temàtiques com la salut, l’educació, les desigualtats o el medi ambient.
Només el compromís i les actuacions de tothom i a ...
Com influeixen els espais diàfans en l'aprenentatge dels infants?
(Socials-UVic, 2021-05)
El present Treball de Final de Grau tracta sobre els espais diàfans educatius i com
aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants. Tenint en compte la importància de
l’espai en l’àmbit educatiu, el següent treball ...
Observació sistemàtica de l'impacte de l'arquitectura i l'espai en el desenvolupament psicomotor i autonomia personal en infants 0-3 anys
(Socials-UVic, 2021-05-24)
El present treball d’investigació pretén indagar com l’arquitectura i el disseny dels espais
–la seva organització, el tipus de mobiliari utilitzat, etc.-, i l’ús d’aquests, fomenta o limita
el desenvolupament psicomotor ...
Les dimensions de la documentació fotogràfica: com enfocar-la com a un recurs pedagògic
(Socials-UAB, 2018)
La present recerca consta d’un procés d’investigació amb l’objectiu d’identificar quins
principis requereix la documentació fotogràfica, per tal que esdevingui un recurs
pedagògic que reforci l’aprenentatge dels infants ...