Joc simbòlic i la creativitat verbal
Visualitza/ Obre
Data
2019-06Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb rigor. La indagació en primer lloc analitza el joc simbòlic dels infants i després individualment a cada un dels alumnes; es realitza el Test de Pensament Creatiu de Torrance Verbal. Durant la recerca s’han tingut en compte tres factors: L’espai i els materials de joc simbòlic i el rol de la mestra. L’estudi s’ha realitzat amb una mostra de 29 infants, amb una temporització d’un mes, dividit en diverses sessions. Els resultats obtinguts suggereixen que el joc simbòlic on es té en compte: l’espai i els materials de joc, i el rol del docent, té relació amb el desenvolupament de la creativitat verbal en els infants.
Paraules clau
materials i espai de joc simbòlic , rol del la mestra , creativitat verbal , educació infantilMatèries
Jocs -- Aspectes simbòlics , Llenguatge i llengües -- Adquisició , Infants -- Llenguatge , Comunicació oral , Educació infantilSublínia de treball
Eduació Infantil::Psicologia::CreativitatEduació Infantil::Didàctiques::Llenguatge
Col·leccions
- Didàctiques [20]