Competències emocionals en mestres en formació i en actiu de Catalunya i els Estats Units d'Amèrica
Date
2020-06Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
Els estudis destaquen la importància que les mestres d’educació infantil tinguin formació en competències emocionals, per tal de millorar la qualitat de l’educació i assolir amb èxit la seva professió. No obstant això, no hi ha gaire informació sobre les competències emocionals de les mestres i com influeixen en la seva pràctica. La finalitat d’aquest estudi és identificar les competències emocionals de les mestres en formació i en actiu de Catalunya i els Estats Units d’Amèrica, per tal de detectar les necessitats de formació. Per fer-ho, s’ha emprat la metodologia quantitativa mitjançant l’elaboració d’un model de competències emocionals a expertes en l’àmbit i fent ús del Qüestionari de Desenvolupament Emocional d’Adults (QDE-A) adaptat als dos grups de mestres d’ambdós països. Els resultats apunten que les mestres presenten un bon domini en competències emocionals, però cal seguir treballant en aquest àmbit per adquirir un nivell màxim possible.
Keywords
mestres educació infantil , formació mestres , competències emocionals , metodologia quantitativa , childhood education teachers , teachers training , emotional competences , quantitative methodologyxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Intel·ligència emocional , Educació emocional , Mestres d'educació infantil -- Psicologia , Mestres -- FormacióLine of work
Eduació Infantil::Psicologia::EmocionsCollections
- Psicologia [59]
The following license files are associated with this item: