Mostra el registre d'unitat simple
La importància de la resiliència a les aules d'infantil
dc.contributor | García Collado, Francis | |
dc.contributor.author | Fernández Sos, María | |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T08:15:19Z | |
dc.date.available | 2019-07-17T08:15:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/378 | |
dc.description.abstract | El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la porten a la pràctica a les aules, de quina manera, i comparar el que s'ha esmentat anteriorment, a dos països: Itàlia i Catalunya. La metodologia utilitzada és d'investigació qualitativa, és a dir, s'han fet un seguit d'enquestes a mestres, i a famílies dels centres escolars tant de Catalunya com d'Itàlia. Aquestes han permès obtenir uns resultats que a més han estat contrastats per un marc teòric per tal de poder extreure unes conclusions significatives. | ca |
dc.format.extent | 45 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | * |
dc.subject | resiliència | ca |
dc.subject | família | ca |
dc.subject | infants | ca |
dc.subject | societat | ca |
dc.subject | resilience | ca |
dc.subject | family | ca |
dc.subject | children | ca |
dc.subject | society | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia | ca |
dc.title | La importància de la resiliència a les aules d'infantil | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Resiliència (Tret de la personalitat) en els infants | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Família | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament