La importància de la resiliència a les aules d'infantil
Visualitza/ Obre
Data
2019Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té
importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la
porten a la pràctica a les aules, de quina manera, i comparar el que s'ha esmentat
anteriorment, a dos països: Itàlia i Catalunya.
La metodologia utilitzada és d'investigació qualitativa, és a dir, s'han fet un seguit
d'enquestes a mestres, i a famílies dels centres escolars tant de Catalunya com d'Itàlia.
Aquestes han permès obtenir uns resultats que a més han estat contrastats per un marc
teòric per tal de poder extreure unes conclusions significatives.
Paraules clau
resiliència , família , infants , societat , resilience , family , children , societySublínia de treball
Eduació Infantil::PsicologiaCol·leccions
- Psicologia [59]
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: