La importància de la resiliència a les aules d'infantil
View/ Open
Date
2019Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té
importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la
porten a la pràctica a les aules, de quina manera, i comparar el que s'ha esmentat
anteriorment, a dos països: Itàlia i Catalunya.
La metodologia utilitzada és d'investigació qualitativa, és a dir, s'han fet un seguit
d'enquestes a mestres, i a famílies dels centres escolars tant de Catalunya com d'Itàlia.
Aquestes han permès obtenir uns resultats que a més han estat contrastats per un marc
teòric per tal de poder extreure unes conclusions significatives.
Keywords
resiliència , família , infants , societat , resilience , family , children , societyxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Resiliència (Tret de la personalitat) en els infants , Educació infantil , FamíliaLine of work
Eduació Infantil::PsicologiaCollections
- Psicologia [59]
The following license files are associated with this item: