La importància de la resiliència a les aules d'infantil
Ver/descargar
Fecha
2019Autor
Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té
importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la
porten a la pràctica a les aules, de quina manera, i comparar el que s'ha esmentat
anteriorment, a dos països: Itàlia i Catalunya.
La metodologia utilitzada és d'investigació qualitativa, és a dir, s'han fet un seguit
d'enquestes a mestres, i a famílies dels centres escolars tant de Catalunya com d'Itàlia.
Aquestes han permès obtenir uns resultats que a més han estat contrastats per un marc
teòric per tal de poder extreure unes conclusions significatives.
Palabras clave
resiliència , família , infants , societat , resilience , family , children , societyLínea de treball
Eduació Infantil::PsicologiaColecciones
- Psicologia [59]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: