Search
Now showing items 1-10 of 16
L’impacte de formar-se en el Lab 0_6
(Socials-UVic, 2019-06)
L’espai de ciències LAB 0-6 ofereix diverses propostes i aprenentatges que ajuden a apropar la ciència als infants que hi participen. Els/les educadors/es també tenen l’oportunitat de gaudir d’una visita en aquest espai ...
Vivenciem el pes: anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí
(Socials-UVic, 2019-05)
Amb la realització d’aquest treball de fi de grau d’Educació Infantil, que té com a títol
Vivenciem el pes. Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les
palanques-balancí es pretén reflexionar i ...
Les propostes del Lab 0_6 són inclusives pels infants amb TEA?: "La piscina de les llavors” i “Les baldufes”
(Socials-UVic, 2019-06)
L’estudi es realitza al Lab 0_6, un espai científic i educador, amb una gran diversitat de propostes relacionades amb la ciència. És un espai pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants per tal d’afavorir ...
Disseny, validació i millores d'una proposta didàctica per abordar la problemàtica ambiental dels residus plàstics
(Socials-UVic, 2019-05-20)
Aquest projecte d’investigació es basa en l’educació ambiental. En aquest cas, el marc de referència és la problemàtica dels residus plàstics en els mars i oceans. Amb l’objectiu d’afavorir l’adquisició de valors ambientals ...
El maletí del pes: proposta pedagògica científica per a l'etapa d'educació infantil
(Socials-UVic, 2019-05)
El "Maletí del pes", sorgeix de la voluntat i l'objectiu de dissenyar, elaborar i dur a la pràctica un recurs educatiu de caràcter científic que permeti als infants de segon cicle d'educació infantil, descobrir, experimentar ...
Com respon el Lab Sobre Rodes davant la discapacitat
(Socials-UAB, 2018-05-23)
La discapacitat intel·lectual és una alteració en el desenvolupament que se centra en diferents limitacions en el funcionament individual, desavantatjant a l’individu a afrontar-se a certes situacions. El present treball ...
Anàlisi en perspectiva de gènere de les accions, interaccions i agrupacions dels infants en diverses propostes de ciència del Lab0_6
(Socials-UVic, 2020-06)
Els estereotips de gènere, segons McDowell, són comportaments que la societat considera propis dels homes o de les dones. Aquests influencien als nens i les nenes des de les primeres edats en la idea que ells i elles tenen ...
Reflexos: creació i anàlisi d'una proposta científica per a infants de 3 a 6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
"Reflexos" sorgeix de la motivació de pensar, dissenyar, crear i avaluar, un material de caràcter científic pels infants de segon cicle d'infantil (3-6 anys). L’objectiu és facilitar l'observació, identificació i anàlisi ...
Quin concepte i quin rol manté el professorat en un espai de lliure elecció?
(Socials-UVic, 2020-06)
El present treball pretén analitzar el concepte que té el professorat dels espais de lliure
elecció, així com el rol que pensen que hi poden desenvolupar a priori, i les pràctiques que
realment hi acaben duent a terme. ...
Discursos i materials: de-construïnt les categories de gènere en les propostes d'acció del LAB 0_6
(Socials-UVic, 2020-06)
El present treball tracta d’una investigació duta a terme a l’espai de ciència de lliure
elecció, LAB 0_6 de Manresa. La investigació segueix la perspectiva feminista postestructuralista reconstituïda (Rodríguez Menéndez ...