Com respon el Lab Sobre Rodes davant la discapacitat
Visualitza/ Obre
Data
2018-05-23Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
La discapacitat intel·lectual és una alteració en el desenvolupament que se centra en diferents limitacions en el funcionament individual, desavantatjant a l’individu a afrontar-se a certes situacions. El present treball s’ha centrat en la valoració de si diferents propostes de ciència, pensades per a infants que es troben en l’etapa d’educació infantil, es poden utilitzar amb infants amb necessitats educatives especials que presenten un quocient intel·lectual d’entre 20 i 40, aproximadament. S’ha comptat amb la participació de tres escoles bressol i dues aules d’un centre d’educació especial per donar resposta a la pregunta plantejada. Ha sigut a partir de les observacions que s’ha pogut constatar que les propostes plantejades es poden utilitzar i se’n poden treure profit amb els infants amb necessitats educatives especials, sempre i quan aquests no es vegin severament afectats. Finalment, s’ha vist que potser la intervenció de l’adult hauria de canviar envers als infants més afectats cognitivament per tal que aquests també poguessin participar activament en les propostes de ciència plantejades.
Paraules clau
adaptació, educació especial, ciència, necessitats educatives especials , adjustment, special education, science and special educative needsSublínia de treball
Eduació Infantil::Espais de ciència - Lab 0_6Col·leccions
- Espais de ciència [18]