L’impacte de formar-se en el Lab 0_6
Visualitza/ Obre
Data
2019-06Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés obertMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
L’espai de ciències LAB 0-6 ofereix diverses propostes i aprenentatges que ajuden a apropar la ciència als infants que hi participen. Els/les educadors/es també tenen l’oportunitat de gaudir d’una visita en aquest espai el qual, a banda d’oferir aprenentatges als infants, també se’ls hi ofereix als educadors/es. Aquests aprenentatges es veuran reflectits en la seva professió docent.
Aquesta investigació, de tipus mixta seqüencial quantitativa-qualitativa, fa una anàlisis dels canvis que genera el LAB 0-6 en la metodologia d’aula i en les concepcions de la ciència en les educadores que passen un matí en aquest. Per recollir aquestes dades, s’han utilitzat diversos instruments: l’enquesta, l’entrevista i graella d’observació. Han participat 5 escoles, un total de 13 mestres.
Els resultats mostren que el LAB 0-6 genera canvis en les metodologies i concepcions de la ciència de les educadores que han fet una visita amb els seus infants. Per tant, aquest posa en relleu com el LAB 0-6 a part de ser una eina d’aprenentatge pels infants, també és, un mitja de formació pels docents, planteja possibles millores per facilitar que aquest aprenentatge vagi més enllà i repercuteixi en les aules.
Paraules clau
espai de lliure elecció , formació docent , canvi , ciènciaSublínia de treball
Eduació Infantil::Espais de ciència - Lab 0_6::Impacte en les mestres i l´escolaCol·leccions
- Espais de ciència [18]