Exploració Didàctiques per títol
Ara es mostren els elements 11-20 de 20
-
L'hort com a recurs per a treballar els objectius de desenvolupament sostenible
(Socials-UVic, 2021-06)L’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible planteja disset objectius (ODS) a aconseguir en temàtiques com la salut, l’educació, les desigualtats o el medi ambient. Només el compromís i les actuacions de tothom i a ... -
Joc simbòlic i la creativitat verbal
(Socials-UVic, 2019-06)El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ... -
Materials musicals de manipulació adequats per experimentar les qualitats del so en nens i nenes de 2 a 3 anys
(Socials-UVic, 2020-06)L’aprenentatge dels infants és quelcom complex que val la pena analitzar per tal d’ajustar la intervenció educativa. La música té un paper important a l’educació infantil sobretot a les primeres etapes, ja que els permet ... -
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
(Socials-UVic, 2019-05)La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre ... -
La música com a eina per al desenvolupament de l'expressió corporal
(Socials-UVic, 2022-06)La música és l’art del so en el temps, un element habitual i normal en el nostre dia a dia, i l’expressió corporal la tècnica a través de la qual es pot exterioritzar les sensacions i sentiments. Tant la música com l’expressió ... -
La música i el desenvolupament psicomotor: validació d’una proposta d’activitat de moviment lliure per a infants de 1-2 anys
(Socials-UVic, 2020-06)El treball de final de grau que s'exposa a continuació té com a objectiu principal, validar una proposta d'activitat de moviment lliure amb estímuls sonors de música no infantilitzada. Per aquest motiu, s'han seleccionat ... -
Observació sistemàtica de l'impacte de l'arquitectura i l'espai en el desenvolupament psicomotor i autonomia personal en infants 0-3 anys
(Socials-UVic, 2021-05-24)El present treball d’investigació pretén indagar com l’arquitectura i el disseny dels espais –la seva organització, el tipus de mobiliari utilitzat, etc.-, i l’ús d’aquests, fomenta o limita el desenvolupament psicomotor ... -
Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil
(Socials-UVic, 2021-05)La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu rol. Hi ha nombrosos estudis i articles ... -
El procés educatiu de l'infant en l'aula hospitalària
(Socials-UVic, 2022-06)Tenint en compte que en la Declaració Universal dels Drets Humans de 1948, a l'article 26, esmenta que "tota persona té dret a l'educació" (Nacions Unides, 2015) el propòsit d'aquest treball és identificar si en situació ... -
Projecte Escoles Verdes: realitat o màrqueting educatiu?
(Socials-UVic, 2019-06)El present Treball Final de Grau (TFG) presenta com a objectiu principal observar i identificar la presència d’un desajustament entre el projecte Escola Verda i les actuacions que es porten a terme a les escoles que en ...