Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 24
Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil
(Socials-UVic, 2021-05)
La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de
saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu
rol. Hi ha nombrosos estudis i articles ...
L'hort com a recurs per a treballar els objectius de desenvolupament sostenible
(Socials-UVic, 2021-06)
L’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible planteja disset objectius (ODS) a
aconseguir en temàtiques com la salut, l’educació, les desigualtats o el medi ambient.
Només el compromís i les actuacions de tothom i a ...
El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa
(Socials-UVic, 2021-06)
Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ...
Per què vols ser mestra? Motius pels quals l'alumnat de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Manresa escull la carrera d'Educació Infantil
(Socials-UVic, 2021-06)
Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar quins són els motius principals
pels quals l’alumnat escull estudiar el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències
Socials de Manresa. Per aquest motiu, ...
El desenvolupament de l’expressió dels rols de gènere en el joc simbòlic
(Socials-UVic, 2021)
Aquest treball consta d’una investigació sobre el desenvolupament de l’expressió dels rols del gènere en el joc simbòlic en infants de 3 a 5 anys. Es tracta de l’observació directa i no participativa de 3 sessions a cada ...
L'escola inclusiva i els videojocs: un nou recurs a l'aula
(Socials-UVic, 2021-06)
L’estudi té com a objectiu analitzar les diferents perspectives que tenen les mestres i les
famílies envers la utilització de videojocs com a recurs didàctic i d’inclusió per tal de poder
introduir-los a l’aula. Per ...
Creació i anàlisi d'una proposta de l'àmbit de la ciència per infants de 0-3 anys
(Socials-UVic, 2021-06)
L’interès d'aquest treball sorgeix en el moment que la investigadora veu que hi
ha poca investigació sobre la ciència en 0-3 anys. Així doncs, es crea i es porta
a terme una proposta científica pels infants d'aquesta ...
Infància, TIC i salut: ús de les pantalles i impacte en la salut dels nens i nenes de 3 a 6 anys
(Salut-UVic, 2021-07)
L’objectiu d’aquesta investigació, portada a terme entre els mesos d’octubre de l’any 2020 i maig de l’any 2021, és descriure l’impacte de les pantalles sobre la salut i el benestar dels infants de 3 a 6 anys des de la ...
Influència del part en relació amb el desenvolupament motor dels infants
(Socials-UVic, 2021-06)
En el present Treball de Fi de Grau es planteja com a objectiu organitzar una aula de
lactants amb material i mobiliari específic de la Metodologia Pikler, per comprovar si hi
ha influència d’aspectes del moment del ...
Creació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàlies
(Socials-UVic, 2021-06-15)
La comunicació oral és el gran instrument que fan servir les persones per a avançar i desenvolupar-se de manera plena dins la societat. Per això es considera de vital importància que els infants amb dificultats en la parla ...