Search
Now showing items 1-10 of 125
Communities or Collections matching your query
Didàctiques [20]
Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.
Espais de ciència [18]
Treballs vinculats al desenvolupament de la ciència en l'espai Lab 0_6
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament
Societat [24]
Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres
Items matching your query
La creativitat dels infants segons la metodologia d'aula i el rol docent: anàlisi i estudi de la creativitat dels infants de P5 en quatre escoles
(Socials-UAB, 2018-05-07)
El rol que adopta l’adult a l’aula, i el tipus de metodologia que empra en aquesta, esdevé quelcom clau en el procés educatiu, i en la creativitat dels nens i nenes (Csikzentmihalyi 1966, Torrance 1965, Romo (1987). És per ...
Anàlisi d’un recull de contes que promouen treballar la resiliència
(Socials-UVic, 2019-05)
La resiliència és la capacitat de superar qualsevol adversitat de la vida. Ens permet als éssers humans a seguir endavant, tot i passar-nos quelcom desagradable i fins i tot traumatitzant. Avui en dia als infants que tenim ...
L’impacte de formar-se en el Lab 0_6
(Socials-UVic, 2019-06)
L’espai de ciències LAB 0-6 ofereix diverses propostes i aprenentatges que ajuden a apropar la ciència als infants que hi participen. Els/les educadors/es també tenen l’oportunitat de gaudir d’una visita en aquest espai ...
Vivenciem el pes: anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí
(Socials-UVic, 2019-05)
Amb la realització d’aquest treball de fi de grau d’Educació Infantil, que té com a títol
Vivenciem el pes. Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les
palanques-balancí es pretén reflexionar i ...
La creativitat en els i les estudiants del grau d'educació infantil: estudi comparatiu de la creativitat percebuda i real al llarg dels diferents cursos del curs 2018-2019 de la universitat UManresa
(Socials-UVic, 2019-05-20)
L'estudi que s'exposa a continuació consisteix a mesurar els diferents tipus de creativitat dels
estudiants del Grau d'Educació Infantil de la Universitat UVIC-UCC de Manresa. La finalitat d'aquest
treball és comprovar ...
La importància de la resiliència a les aules d'infantil
(Socials-UVic, 2019)
El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té
importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la
porten a la pràctica a les aules, de ...