Cerca
Ara es mostren els elements 1-5 de 5
Anàlisi d’un recull de contes que promouen treballar la resiliència
(Socials-UVic, 2019-05)
La resiliència és la capacitat de superar qualsevol adversitat de la vida. Ens permet als éssers humans a seguir endavant, tot i passar-nos quelcom desagradable i fins i tot traumatitzant. Avui en dia als infants que tenim ...
Joc simbòlic i la creativitat verbal
(Socials-UVic, 2019-06)
El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ...
La millora de la consciència fonològica en infants de 5 i 6 anys
(Socials-UVic, 2019-05)
La consciència fonològica està lligada directament amb els processos de lectura i escriptura, argumentat al marc teòric d'aquest treball per diversos autors i estudis. Els objectius d’aquest treball són conèixer més sobre ...
El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)
Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil,
la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és
la importància que les escoles donen aquest ...
La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants
(Socials-UVic, 2020-02)
Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants
que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua
anglesa abans de finalitzar els seus ...