Exploració Educació infantil per sublínia de treball "Línies de treball::Eduació Infantil::Societat"
Ara es mostren els elements 1-5 de 5
-
Acompanyament de l'infant pel seu tutor/a del centre residencial d'acció educativa i la mestra de referència de l'escola
(Socials-UVic, 2021-06-24)Un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) té com a funció social donar atenció assistencial i educativa a aquells menors que es troben en una situació familiar amb problemàtica greu, que no es pot resoldre en aquest ... -
L'escola inclusiva i els videojocs: un nou recurs a l'aula
(Socials-UVic, 2021-06)L’estudi té com a objectiu analitzar les diferents perspectives que tenen les mestres i les famílies envers la utilització de videojocs com a recurs didàctic i d’inclusió per tal de poder introduir-los a l’aula. Per ... -
Per què vols ser mestra? Motius pels quals l'alumnat de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Manresa escull la carrera d'Educació Infantil
(Socials-UVic, 2021-06)Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar quins són els motius principals pels quals l’alumnat escull estudiar el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències Socials de Manresa. Per aquest motiu, ... -
Projecte Escoles Verdes: realitat o màrqueting educatiu?
(Socials-UVic, 2019-06)El present Treball Final de Grau (TFG) presenta com a objectiu principal observar i identificar la presència d’un desajustament entre el projecte Escola Verda i les actuacions que es porten a terme a les escoles que en ... -
La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa
(Socials-UVic, 2019-06)Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...