Exploració Educació infantil per sublínia de treball "Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques"
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
-
Caracterització de la por en els àlbums il·lustrats infantils publicats a Catalunya
(Socials-UVic, 2023-06)Vivim en una societat on es reprimeix l’emoció de la por, fins i tot es nega; quan aquesta és imprescindible per a sobreviure, per no estar exposats a perills constants. Al llarg del temps, s’han transmès frases repetitives ... -
Com tracten els mestres l'alimentació saludable a les aules d'educació infantil?
(Socials-UVic, 2022-06)El present Treball de Final de Grau pretén estudiar com tracten els mestres/as l’alimentació saludable, a les aules d’educació infantil, tenint en compte els mètodes i recursos, com han canviat aquests al llarg dels anys ... -
La conversa entesa com a generadora de coneixement
(Socials-UAB, 2018)Actualment, la conversa pren un paper secundari en les pràctiques educatives de les escoles, en lloc de ser l’eix central de tota intervenció, ja que és utilitzada, tal com exposa Portillo (1992), per omplir aquelles estones ... -
La música i el desenvolupament psicomotor: validació d’una proposta d’activitat de moviment lliure per a infants de 1-2 anys
(Socials-UVic, 2020-06)El treball de final de grau que s'exposa a continuació té com a objectiu principal, validar una proposta d'activitat de moviment lliure amb estímuls sonors de música no infantilitzada. Per aquest motiu, s'han seleccionat ... -
Observació dels efectes de la musicoteràpia en el comportament de tres infants amb transtorn de l'espectre autista
(Socials-UVic, 2020-06)La musicoteràpia és un recurs terapèutic que utilitza la música i els seus elements per ajudar a les persones a afavorir i millorar la seva qualitat de vida en entorns mèdics, educatius i quotidians (Federació Mundial ... -
El procés educatiu de l'infant en l'aula hospitalària
(Socials-UVic, 2022-06)Tenint en compte que en la Declaració Universal dels Drets Humans de 1948, a l'article 26, esmenta que "tota persona té dret a l'educació" (Nacions Unides, 2015) el propòsit d'aquest treball és identificar si en situació ...