Browsing by Author "Onsès Segarra, Judit"
Now showing items 1-5 of 5
-
Com influeixen els espais diàfans en l'aprenentatge dels infants?
Colldeforn Ruiz, Elsa (Socials-UVic, 2021-05)El present Treball de Final de Grau tracta sobre els espais diàfans educatius i com aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants. Tenint en compte la importància de l’espai en l’àmbit educatiu, el següent treball ... -
El disseny dels espais educatius a l'aula d'educació infantil està al servei de la pedagogia de l'escola?
Altadill Prat, Maria (Socials-UVic, 2020-06)En el present treball es planteja com l'espai d'una aula d'Educació Infantil és un agent més d'aprenentatge pels infants. L'objectiu principal és indagar com el disseny de l'espai d'una aula d'Educació Infantil està en ... -
Joc simbòlic i la creativitat verbal
Tatje Casas, Clara (Socials-UVic, 2019-06)El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ... -
Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil
Sánchez Gómez, Carla (Socials-UVic, 2021-05)La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu rol. Hi ha nombrosos estudis i articles ... -
Projecte Escoles Verdes: realitat o màrqueting educatiu?
Pons Sánchez, Oriol (Socials-UVic, 2019-06)El present Treball Final de Grau (TFG) presenta com a objectiu principal observar i identificar la presència d’un desajustament entre el projecte Escola Verda i les actuacions que es porten a terme a les escoles que en ...