Exploració per matèria "Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat"
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
-
Anàlisi de les metodologies utilitzades pel professorat d’educació infantil del Bages envers infants amb TDAH
(Socials-UVic, 2021-07-14)El diagnòstic del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat ha tingut una crescuda en els últims anys que ha fet que les escoles disposin de protocols i metodologies concretes per tal d’assegurar una bona actuació ... -
Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH
(Socials-UVic, 2020-06)El protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant això, abans d’aquesta edat es poden observar ... -
Coneixement d'un grup de mestres de la ciutat de Manresa respecte el TDAH en base a la seva formació
(Socials-UVic, 2020-06)No existeix un marcador biològic amb què es puguin basar els especialistes per realitzar diagnòstics de TDAH (Corrigan i Whitaker, 2017). Tanmateix, a escala mundial, aproximadament el 5% dels infants són diagnosticats ... -
El coneixement dels i les mestres d'educació infantil sobre el TDAH
(Socials-UVic, 2020-06)Un dels trastorns més comuns diagnosticats en les etapes de la infància i adolescència ha sigut el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDAH). Tot i el gran nombre de diagnosticats hi ha hagut molts ... -
L'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostinguda
(Socials-UVic, 2021-07-14)Amb aquest Treball de Fi de Grau, s’ha volgut fer un estudi sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat1, les seves aproximacions teòriques, simptomatologia, criteris de diagnòstic i, per altra banda, s’ha ... -
Vivències de l’entorn familiar d’infants afectats del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat greu
(Salut-UVic, 2020-06)En el TDAH amb afectació greu, la simptomatologia es manifesta de manera intensa i s’associa a altres trastorns comòrbids, provocant una repercussió severa a la vida del nen i l’entorn familiar, social i escolar. Aquesta ...