• català
    • español
    • English
    • català
    • español
    • English
  • Login
home
Fundació Universitària del Bages
View Item 
  •   Repositori Home
  • Educació infantil
  • Psicologia
  • View Item
  •   Repositori Home
  • Educació infantil
  • Psicologia
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH

Thumbnail
View/Open
TFG final (786.9Kb)
Date
2020-06
Author
Guerrero López, Lorena
Tutor/director
García Collado, Francis
Bachelor thesis type
Projecte de recerca
Right access
Restricted access
Metadata
Show full item record
Abstract
El protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant això, abans d’aquesta edat es poden observar indicadors de risc o senyals d’alerta que facin aconsellable la intervenció educativa i/o psicopedagògica. Així doncs, en aquest treball, s’ha realitzat una anàlisi sobre el concepte de la gestió que tenen els tres centres educatius, objectes d’aquest estudi, del Vallès Occidental, respecte al protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH. La investigació parteix de l’ús d’una tècnica amb la qual s’han recollit dades qualitatives d’aquests tres centres educatius a través d’unes entrevistes. Les dades recollides i analitzades fan referència a la coneixença del protocol i a la gestió d’aquest. Amb aquestes dades, s’ha arribat a la conclusió que existeix una clara diferència entre els tres centres sobre les estratègies que utilitzen, així com la forma en què potencien la intervenció educativa d’aquests infants i sobre les recompenses i/o programes de recompenses que fan servir.
Keywords
TDAH, anàlisi, protocol de la Generalitat de Catalunya, centres educatius, ADHD, analysis, Catalonia’s Government protocol, educational centres
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat , Infants hiperactius -- Educació , Catalunya -- Política educativa
Line of work
Eduació Infantil::Psicologia
URI
http://repositori.umanresa.cat/1/564
Collections
  • Psicologia [59]

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of RepositoriCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptors

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback