Mostra el registre d'unitat simple
L'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostinguda
dc.contributor | García Collado, Francis | |
dc.contributor.author | Castellar Benito, Tiaré | |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T09:03:41Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T09:03:41Z | |
dc.date.issued | 2021-07-14 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/641 | |
dc.description.abstract | Amb aquest Treball de Fi de Grau, s’ha volgut fer un estudi sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat1, les seves aproximacions teòriques, simptomatologia, criteris de diagnòstic i, per altra banda, s’ha cercat informació sobre l’escola inclusiva dins el nostre sistema educatiu. Partint de la recerca de diferents intervencions educatives dins l’aula amb infants TDAH, en fer la menció d’infància i salut, també s’ha preparat un material a partir d’unes pautes per poder captar, enfocar i mantenir l’atenció dels infants. Amb això, s’ha creat una guia didàctica amb 50 propostes diferents i el seu material pertinent. Així doncs, amb la implementació del material dins l’aula, s’ha pogut observar un canvi en l’infant i el grup d’aula, demostrant, com esmenten altres estudis, que les intervencions conductuals a l’aula poden ser útils en aquest tipus de situacions. | ca |
dc.description.abstract | With this Final Degree Project, research has been carried out on Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, their theoretical approaches, symptomatology, diagnostic criteria, and, on the other hand, information about inclusive schools has been searched within our educational system Based on the research on different educational interventions in classrooms with ADHD children, making the mention of childhood and health, a material has also been created based on guidelines to capture, focus and maintain the attention of children. With this, a didactic guide has been created with 50 different proposals and their relevant material to use it. Therefore, with the implementation of the material in the classroom, a change has been observed in the child and, within, in the classroom group, demonstrating, as other studies mentioned, that behavioral interventions in the classroom can be useful in this type of situation. | ca |
dc.format.extent | 122 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | Attention Deficit Disorder | ca |
dc.subject | Hyperactivity | ca |
dc.subject | Material | ca |
dc.subject | Inclusion | ca |
dc.subject | Intervention | ca |
dc.subject | Dèficit d'Atenció | ca |
dc.subject | Hiperactivitat | ca |
dc.subject | Material | ca |
dc.subject | Inclusió | ca |
dc.subject | Intervenció | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia | ca |
dc.title | L'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostinguda | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat | ca |
dc.subject.lemac | Intervenció educativa | ca |
dc.subject.lemac | Material didàctic | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament