Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet
Visualitza/ Obre
Data
2020-06Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
L’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents
de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació
infantil. Tenint en compte autors com Boix (2019), la qual exposa que les escoles
rurals acullen una diversitat d’infants i que aprofiten aquest fet per enriquir
l’aprenentatge de l’alumnat, així com que la metodologia que s’usa és diversa per
poder adequar-se a les necessitats educatives dels infants. Així doncs, s’han realitzat
observacions, taules d’observació i entrevistes per comprovar quins mètodes usen
els mestres de Freixinet. Els resultats obtinguts han mostrat que la metodologia
emprada és variada, pel que fa a la tutora d’aula usa la conversa, l’observació, la
motivació, tot integrant les noves tecnologies i fent un treball de síntesi com a
tancament de la sessió, mentre que l’altre docent usa el comandament directe, de
descobriment i inclusió.
Paraules clau
metodologia, escola rural, currículum i entorn , methodology, rural school, curriculum, environmentSublínia de treball
Eduació Infantil::Didàctiques::EspaisCol·leccions
- Didàctiques [20]