Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorCerarols Ramírez, Rosa
dc.contributor.authorMoyano Candelera, Ariadna
dc.date.accessioned2020-07-21T06:40:03Z
dc.date.available2020-07-21T06:40:03Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/572
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació infantil. Tenint en compte autors com Boix (2019), la qual exposa que les escoles rurals acullen una diversitat d’infants i que aprofiten aquest fet per enriquir l’aprenentatge de l’alumnat, així com que la metodologia que s’usa és diversa per poder adequar-se a les necessitats educatives dels infants. Així doncs, s’han realitzat observacions, taules d’observació i entrevistes per comprovar quins mètodes usen els mestres de Freixinet. Els resultats obtinguts han mostrat que la metodologia emprada és variada, pel que fa a la tutora d’aula usa la conversa, l’observació, la motivació, tot integrant les noves tecnologies i fent un treball de síntesi com a tancament de la sessió, mentre que l’altre docent usa el comandament directe, de descobriment i inclusió.ca
dc.format.extent74 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectmetodologia, escola rural, currículum i entornca
dc.subjectmethodology, rural school, curriculum, environmentca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Espaisca
dc.titleCurrículum i entorn a l’escola rural Freixinetca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEscoles ruralsca
dc.subject.lemacPedagogiaca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Didàctiques [20]
    Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.

Mostra el registre d'unitat simple