Mostra el registre d'unitat simple
Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet
dc.contributor | Cerarols Ramírez, Rosa | |
dc.contributor.author | Moyano Candelera, Ariadna | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T06:40:03Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T06:40:03Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/572 | |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest treball de recerca és conèixer la metodologia que usen els docents de l’escola rural de Freixinet quan fan activitats a l’entorn amb els infants d’educació infantil. Tenint en compte autors com Boix (2019), la qual exposa que les escoles rurals acullen una diversitat d’infants i que aprofiten aquest fet per enriquir l’aprenentatge de l’alumnat, així com que la metodologia que s’usa és diversa per poder adequar-se a les necessitats educatives dels infants. Així doncs, s’han realitzat observacions, taules d’observació i entrevistes per comprovar quins mètodes usen els mestres de Freixinet. Els resultats obtinguts han mostrat que la metodologia emprada és variada, pel que fa a la tutora d’aula usa la conversa, l’observació, la motivació, tot integrant les noves tecnologies i fent un treball de síntesi com a tancament de la sessió, mentre que l’altre docent usa el comandament directe, de descobriment i inclusió. | ca |
dc.format.extent | 74 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | metodologia, escola rural, currículum i entorn | ca |
dc.subject | methodology, rural school, curriculum, environment | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Espais | ca |
dc.title | Currículum i entorn a l’escola rural Freixinet | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Escoles rurals | ca |
dc.subject.lemac | Pedagogia | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Didàctiques [20]
Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.