Mostra el registre d'unitat simple
Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH
dc.contributor | García Collado, Francis | |
dc.contributor.author | Guerrero López, Lorena | |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T08:56:43Z | |
dc.date.available | 2020-07-15T08:56:43Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/564 | |
dc.description.abstract | El protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant això, abans d’aquesta edat es poden observar indicadors de risc o senyals d’alerta que facin aconsellable la intervenció educativa i/o psicopedagògica. Així doncs, en aquest treball, s’ha realitzat una anàlisi sobre el concepte de la gestió que tenen els tres centres educatius, objectes d’aquest estudi, del Vallès Occidental, respecte al protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH. La investigació parteix de l’ús d’una tècnica amb la qual s’han recollit dades qualitatives d’aquests tres centres educatius a través d’unes entrevistes. Les dades recollides i analitzades fan referència a la coneixença del protocol i a la gestió d’aquest. Amb aquestes dades, s’ha arribat a la conclusió que existeix una clara diferència entre els tres centres sobre les estratègies que utilitzen, així com la forma en què potencien la intervenció educativa d’aquests infants i sobre les recompenses i/o programes de recompenses que fan servir. | ca |
dc.format.extent | 59 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | TDAH, anàlisi, protocol de la Generalitat de Catalunya, centres educatius, ADHD, analysis, Catalonia’s Government protocol, educational centres | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia | ca |
dc.title | Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat | ca |
dc.subject.lemac | Infants hiperactius -- Educació | ca |
dc.subject.lemac | Catalunya -- Política educativa | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Psicologia [59]
Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament