Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorGarcía Collado, Francis
dc.contributor.authorGuerrero López, Lorena
dc.date.accessioned2020-07-15T08:56:43Z
dc.date.available2020-07-15T08:56:43Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/564
dc.description.abstractEl protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant això, abans d’aquesta edat es poden observar indicadors de risc o senyals d’alerta que facin aconsellable la intervenció educativa i/o psicopedagògica. Així doncs, en aquest treball, s’ha realitzat una anàlisi sobre el concepte de la gestió que tenen els tres centres educatius, objectes d’aquest estudi, del Vallès Occidental, respecte al protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH. La investigació parteix de l’ús d’una tècnica amb la qual s’han recollit dades qualitatives d’aquests tres centres educatius a través d’unes entrevistes. Les dades recollides i analitzades fan referència a la coneixença del protocol i a la gestió d’aquest. Amb aquestes dades, s’ha arribat a la conclusió que existeix una clara diferència entre els tres centres sobre les estratègies que utilitzen, així com la forma en què potencien la intervenció educativa d’aquests infants i sobre les recompenses i/o programes de recompenses que fan servir.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectTDAH, anàlisi, protocol de la Generalitat de Catalunya, centres educatius, ADHD, analysis, Catalonia’s Government protocol, educational centresca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titleAnàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAHca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitatca
dc.subject.lemacInfants hiperactius -- Educacióca
dc.subject.lemacCatalunya -- Política educativaca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple