Anàlisi de tres centres educatius sobre la gestió del protocol d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH
View/ Open
Date
2020-06Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El protocol establert per la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH afirma
que la diagnosi clínica del TDAH es fa dels sis anys en endavant, però que, no obstant
això, abans d’aquesta edat es poden observar indicadors de risc o senyals d’alerta que
facin aconsellable la intervenció educativa i/o psicopedagògica. Així doncs, en aquest
treball, s’ha realitzat una anàlisi sobre el concepte de la gestió que tenen els tres centres
educatius, objectes d’aquest estudi, del Vallès Occidental, respecte al protocol
d’actuació que proposa la Generalitat de Catalunya envers un infant amb TDAH. La
investigació parteix de l’ús d’una tècnica amb la qual s’han recollit dades qualitatives
d’aquests tres centres educatius a través d’unes entrevistes. Les dades recollides i
analitzades fan referència a la coneixença del protocol i a la gestió d’aquest. Amb
aquestes dades, s’ha arribat a la conclusió que existeix una clara diferència entre els
tres centres sobre les estratègies que utilitzen, així com la forma en què potencien la
intervenció educativa d’aquests infants i sobre les recompenses i/o programes de
recompenses que fan servir.
Keywords
TDAH, anàlisi, protocol de la Generalitat de Catalunya, centres educatius, ADHD, analysis, Catalonia’s Government protocol, educational centresxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat , Infants hiperactius -- Educació , Catalunya -- Política educativaLine of work
Eduació Infantil::PsicologiaCollections
- Psicologia [59]