Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBosch Jorba, Carme
dc.contributor.authorBriongos Miras, Raquel
dc.date.accessioned2019-09-12T07:15:47Z
dc.date.available2019-09-12T07:15:47Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/438
dc.description.abstractEl present treball estudia com es concep l’espai com a element educador, tenint en compte els espais interiors i exteriors en l’etapa d’Educació Infantil. L’objectiu d’aquest treball de final de grau és realitzar una comparació de l’ús dels espais entre escoles que acullen a infants en els seus primers anys de vida de Copenhaguen i Catalunya. Amb un enfocament més teòric, en la primera part del treball es presenta una descripció dels sistemes educatius de les dues localitats. Més endavant, en el treball de camp trobareu entrevistes a quatre docents, a més de t’aules d’observació i comparació respecte als espais interiors i exteriors de sis escoles concretes i quatre espais públics dels mateixos llocs. Per acabar, es presenten els resultats més rellevants d’aquesta comparació i les conclusions extretes d’aquests mateixos, així com algunes recomanacions i plans de millora que es podrien establir per millorar, sigui des de l’escola o l’estat.ca
dc.format.extent65 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectEducació infantilca
dc.subjectEspai interiorca
dc.subjectEspai exteriorca
dc.subjectCatalunyaca
dc.subjectCopenhagenca
dc.subjectComparacióca
dc.subjectOutdoorca
dc.subjectIndoorca
dc.subjectChildhood educationca
dc.subjectLearningca
dc.subjectComparisionca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Emocionsca
dc.titleOutdoor and indoor education: una comparativa entre Catalunya i Copenhaguen de l'ús dels espais interiors i exteriors a les escoles d'educació infantilca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEscoles a l'aire lliureca
dc.subject.lemacEspais lliures -- Educació infantilca
dc.subject.lemacAules -- Educació infantilca
dc.subject.lemacEducació infantil -- Catalunyaca
dc.subject.lemacEducació infantil -- Dinamarcaca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple