Outdoor and indoor education: una comparativa entre Catalunya i Copenhaguen de l'ús dels espais interiors i exteriors a les escoles d'educació infantil
Date
2019-05Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El present treball estudia com es concep l’espai com a element educador, tenint en compte els espais interiors i exteriors en l’etapa d’Educació Infantil. L’objectiu d’aquest treball de final de grau és realitzar una comparació de l’ús dels espais entre escoles que acullen a infants en els seus primers anys de vida de Copenhaguen i Catalunya.
Amb un enfocament més teòric, en la primera part del treball es presenta una descripció dels sistemes educatius de les dues localitats. Més endavant, en el treball de camp trobareu entrevistes a quatre docents, a més de t’aules d’observació i comparació respecte als espais interiors i exteriors de sis escoles concretes i quatre espais públics dels mateixos llocs. Per acabar, es presenten els resultats més rellevants d’aquesta comparació i les conclusions extretes d’aquests mateixos, així com algunes recomanacions i plans de millora que es podrien establir per millorar, sigui des de l’escola o l’estat.
Keywords
Educació infantil , Espai interior , Espai exterior , Catalunya , Copenhagen , Comparació , Outdoor , Indoor , Childhood education , Learning , Comparisionxmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-materies
Escoles a l'aire lliure , Espais lliures -- Educació infantil , Aules -- Educació infantil , Educació infantil -- Catalunya , Educació infantil -- DinamarcaLine of work
Eduació Infantil::Psicologia::EmocionsCollections
- Psicologia [59]