Outdoor and indoor education: una comparativa entre Catalunya i Copenhaguen de l'ús dels espais interiors i exteriors a les escoles d'educació infantil
Visualitza/ Obre
Data
2019-05Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
El present treball estudia com es concep l’espai com a element educador, tenint en compte els espais interiors i exteriors en l’etapa d’Educació Infantil. L’objectiu d’aquest treball de final de grau és realitzar una comparació de l’ús dels espais entre escoles que acullen a infants en els seus primers anys de vida de Copenhaguen i Catalunya.
Amb un enfocament més teòric, en la primera part del treball es presenta una descripció dels sistemes educatius de les dues localitats. Més endavant, en el treball de camp trobareu entrevistes a quatre docents, a més de t’aules d’observació i comparació respecte als espais interiors i exteriors de sis escoles concretes i quatre espais públics dels mateixos llocs. Per acabar, es presenten els resultats més rellevants d’aquesta comparació i les conclusions extretes d’aquests mateixos, així com algunes recomanacions i plans de millora que es podrien establir per millorar, sigui des de l’escola o l’estat.
Paraules clau
Educació infantil , Espai interior , Espai exterior , Catalunya , Copenhagen , Comparació , Outdoor , Indoor , Childhood education , Learning , ComparisionMatèries
Escoles a l'aire lliure , Espais lliures -- Educació infantil , Aules -- Educació infantil , Educació infantil -- Catalunya , Educació infantil -- DinamarcaSublínia de treball
Eduació Infantil::Psicologia::EmocionsCol·leccions
- Psicologia [59]