Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorCano Autet, Meritxell
dc.contributor.authorMas Sánchez, Àngels
dc.date.accessioned2019-07-17T07:50:09Z
dc.date.available2019-07-17T07:50:09Z
dc.date.issued2019-05-20
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/374
dc.description.abstractL'estudi que s'exposa a continuació consisteix a mesurar els diferents tipus de creativitat dels estudiants del Grau d'Educació Infantil de la Universitat UVIC-UCC de Manresa. La finalitat d'aquest treball és comprovar si la metodologia impartida en centres educatius previs i en la mateixa universitat afavoreixen el desenvolupament de la creativitat. A partir d’un qüestionari, tres jocs del TTCT (Torrance, 1974) i el test de creativitat VALCREA (Elices, Palazuelo y Del Caño, 2003) es vol comprovar si existeixen diferències entre els cursos i entre els resultats obtinguts de cada test. Els resultats mostren diferències significatives entre els estudiants provinents de centres tradicionals i els provinents d’altres centres. Aquest estudi també revela aspectes com que els estudiants que es perceben creatius no mostren el mateix resultat positiu en els resultats dels altres estudis, depenent del test apareixen diferències significatives segons el curs dels estudiants i que aquests associen la creativitat majoritàriament a les propostes lliures o de creació i innovació.ca
dc.format.extent31 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectcreativityca
dc.subjectuniversity studentsca
dc.subjectcreativity scoresca
dc.subjectverbal creativityca
dc.subjectfigurative creativityca
dc.subjectselfperceptionca
dc.subjectcreativitatca
dc.subjectestudiants universitarisca
dc.subjectmesura de la creativitatca
dc.subjectcreativitat verbalca
dc.subjectcreativitat figurativaca
dc.subjectautopercepcióca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia::Creativitatca
dc.titleLa creativitat en els i les estudiants del grau d'educació infantil: estudi comparatiu de la creativitat percebuda i real al llarg dels diferents cursos del curs 2018-2019 de la universitat UManresaca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacCreativitatca
dc.subject.lemacEstudiants universitarisca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain