Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorFernandes de Gonçalves, David
dc.contributor.authorPlans Auguets, Berta
dc.date.accessioned2019-05-28T15:34:01Z
dc.date.available2019-05-28T15:34:01Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/322
dc.description.abstractLa veu és la principal eina de treball dels docents. Hi ha un seguit de factors que poden alterar negativament la fonació i per tant impedir el desenvolupament de la seva tasca professional en les millors condicions possibles. Les tècniques vocals tenen una importància rellevant, ja que un mal ús vocal pot acabar provocant alteracions. Les disfuncions vocals són més presents entre els docents d’ensenyament infantil. L’objectiu principal d’aquest estudi és efectuar una valoració dels coneixements i aplicació de tècniques vocals per part dels docents d’educació infantil del Solsonès. Com a objectius específics, concretament, avaluar el grau de coneixements sobre tècniques vocals i, per altra banda, conèixer quines tècniques vocals apliquen i quines no aquests professionals. Es tracta d’un estudi d’orientació qualitativa i amb un disseny transversal. Fent referència a la tècnica de recollida de dades, es realitza una entrevista estructurada a diferents docents dedicats a l’educació infantil. Els resultats mostren que aquesta entrevista permet aprofundir en els coneixements i aplicació de tècniques vocals. Es contempla la necessitat d’introduir una breu descripció inicial del concepte de tècniques vocals. S’observa que com més concretes i pautades són les preguntes més informació se’n pot extreure. No s’obtenen diferències entre tècniques vocals abans i després de les classes. Per tant, es conclou fusionar, reformular i suprimir algunes preguntes per tal de simplificar i reduir l’extensió de l’entrevista. També, tenir en compte algunes variables en futures investigacions.ca
dc.format.extent50 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSalut-UVicca
dc.subjectveu, disfonia, tècniques de veu, veu dels docents.ca
dc.subjectvoice,disphonia, vocal techniques, teachers’ voice.ca
dc.titleValoració dels coneixements i aplicació de tècniques vocals dels docents d’educació infantil del Solsonès durant l’exercici de la seva professióca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorns de la veuca
dc.subject.lemacVeu -- Conreuca
dc.subject.lemacMestresca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple