L'educació corporal en quatre escoles d'educació infantil
Fecha
2018Autor
Tutor/director
Tipo de trabajo
Projecte de recercaCondiciones de acceso
Acceso restringidoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
El present treball mostra els resultats de l’observació de les sessions de psicomotricitat realitzades en quatre escoles, dins el curs de P-4 i en un grup inter-nivell. Es realitza un estudi comparatiu, observant activament, gravant i realitzant enquestes, per esbrinar quin és el treball en educació corporal durant les sessions de psicomotricitat. L’anàlisi es divideix en dues parts, la comparació entre la metodologia que utilitza cada escola i la resposta dels docents en les enquestes. Es realitza a partir de l’observació i la gravació directa de les sessions de psicomotricitat. El resultat obtingut mostra que les quatre sessions observades són diferents, una treballa a partir de la pràctica Aucouturier, l’altre a partir de la realització d’una “Course Navette” i les altres dues a partir del circuit i el joc lliure. Alhora, s’observa que no tots els docents tenen el mateix concepte d’educació corporal.
Palabras clave
educació corporal , psicomotricitat , paràmetres psicomotrius , Movement education , Movement, Psychology of , Motor ability in children , Childhood educationLínea de treball
Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosColecciones
- Psicologia [59]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: