L'educació corporal en quatre escoles d'educació infantil
Visualitza/ Obre
Data
2018Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
El present treball mostra els resultats de l’observació de les sessions de psicomotricitat realitzades en quatre escoles, dins el curs de P-4 i en un grup inter-nivell. Es realitza un estudi comparatiu, observant activament, gravant i realitzant enquestes, per esbrinar quin és el treball en educació corporal durant les sessions de psicomotricitat. L’anàlisi es divideix en dues parts, la comparació entre la metodologia que utilitza cada escola i la resposta dels docents en les enquestes. Es realitza a partir de l’observació i la gravació directa de les sessions de psicomotricitat. El resultat obtingut mostra que les quatre sessions observades són diferents, una treballa a partir de la pràctica Aucouturier, l’altre a partir de la realització d’una “Course Navette” i les altres dues a partir del circuit i el joc lliure. Alhora, s’observa que no tots els docents tenen el mateix concepte d’educació corporal.
Paraules clau
educació corporal , psicomotricitat , paràmetres psicomotrius , Movement education , Movement, Psychology of , Motor ability in children , Childhood educationSublínia de treball
Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosCol·leccions
- Psicologia [59]
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: