L'educació corporal en quatre escoles d'educació infantil
Date
2018Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Restricted accessMetadata
Show full item recordAbstract
El present treball mostra els resultats de l’observació de les sessions de psicomotricitat realitzades en quatre escoles, dins el curs de P-4 i en un grup inter-nivell. Es realitza un estudi comparatiu, observant activament, gravant i realitzant enquestes, per esbrinar quin és el treball en educació corporal durant les sessions de psicomotricitat. L’anàlisi es divideix en dues parts, la comparació entre la metodologia que utilitza cada escola i la resposta dels docents en les enquestes. Es realitza a partir de l’observació i la gravació directa de les sessions de psicomotricitat. El resultat obtingut mostra que les quatre sessions observades són diferents, una treballa a partir de la pràctica Aucouturier, l’altre a partir de la realització d’una “Course Navette” i les altres dues a partir del circuit i el joc lliure. Alhora, s’observa que no tots els docents tenen el mateix concepte d’educació corporal.
Keywords
educació corporal , psicomotricitat , paràmetres psicomotrius , Movement education , Movement, Psychology of , Motor ability in children , Childhood educationLine of work
Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosCollections
- Psicologia [59]
The following license files are associated with this item: