• català
    • español
    • English
    • català
    • español
    • English
  • Login
home
Fundació Universitària del Bages
Search 
  •   Repositori Home
  • Educació infantil
  • Societat
  • Search
  •   Repositori Home
  • Educació infantil
  • Societat
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

La construcció del gènere en el dibuix dels infants 

Jiménez Cordero, Laura (Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball consta d’una investigació sobre els estereotips de gènere que mostren els infants de dues aules de P5, de les escoles Tecnos i Sagrat Cor. Es realitzarà a través de 2 tests els quals demanen als infants un ...
Thumbnail

Paper de l’adult en el procés d’adquisició del llenguatge dels infants amb pèrdua auditiva 

San Quirico Muñoz, Noelia (Socials-UVic, 2019-06)
La investigació analitza com influeix el paper de l’adult (educadores i logopedes) en el procés d’adquisició del llenguatge de cinc infants amb pèrdua auditiva, dues nenes amb una pèrdua mitjana i tres nens amb una pèrdua ...
Thumbnail

La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa 

Gironès Miquel, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...
Thumbnail

El joc simbòlic com a eina del desenvolupament dels infants de 3-4 anys: la funció del llenguatge oral en el joc simbòlic 

Capdevila Canal, Iris (Socials-UVic, 2019-06)
En aquest treball es valora la importància que té el joc simbòlic en el desenvolupament social, cognitiu i emocional dels infants en relació al lingüístic. A més, el simbolisme en el joc és una bona eina per crear ...
Thumbnail

La coeducació al pati escolar: una comparativa d'espais i materials en dos centres d'educació infantil 

Aparicio Sintes, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
Actualment la coeducació és un tema força treballat a moltes escoles, ja que de cada cop més la societat està lluitant per tal d’aconseguir més igualtat entre els homes i les dones per tal de fer desaparèixer qualsevol ...
Thumbnail

Anàlisi de les estratègies didàctiques a les escoles amb diversitat cultural: proposta d'intervenció intercultural 

Ros Salas, Lídia (Socials-UVic, 2019-06)
Aquest treball anomenat “Anàlisi dels recursos didàctics a escoles amb diversitat cultural” és una investigació que té com a objectiu observar i analitzar les diferents estratègies i eines que disposen diverses escoles ...

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of RepositoriCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsLines of workDescriptors

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAparicio Sintes, Clàudia (1)Capdevila Canal, Iris (1)Gironès Miquel, Clàudia (1)Jiménez Cordero, Laura (1)Ros Salas, Lídia (1)San Quirico Muñoz, Noelia (1)SubjectDiferències entre sexes en l'educació (2)Educació infantil (2)Llenguatge i llengües -- Adquisició (2)Coeducació (1)Dibuixos d'infants (1)Educació inclusiva (1)Educació intercultural (1)Infants -- Desenvolupament (1)Infants -- Llenguatge (1)Infants discapacitats auditius (1)... View MoreLine of workEduació Infantil (6)... View MoreDate Issued
2019 (6)
Tipus de treballProjecte de recerca (6)

Fundació Universitària del Bages / Av. Universitària, 4-6 / T. 93 877 41 79 / 08242 Manresa (Barcelona) / fub@fub.edu
Contact Us | Send Feedback