Cerca
Ara es mostren els elements 1-10 de 10
El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa
(Socials-UVic, 2021-06)
Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ...
L'escola inclusiva i els videojocs: un nou recurs a l'aula
(Socials-UVic, 2021-06)
L’estudi té com a objectiu analitzar les diferents perspectives que tenen les mestres i les
famílies envers la utilització de videojocs com a recurs didàctic i d’inclusió per tal de poder
introduir-los a l’aula. Per ...
Infància, TIC i salut: ús de les pantalles i impacte en la salut dels nens i nenes de 3 a 6 anys
(Salut-UVic, 2021-07)
L’objectiu d’aquesta investigació, portada a terme entre els mesos d’octubre de l’any 2020 i maig de l’any 2021, és descriure l’impacte de les pantalles sobre la salut i el benestar dels infants de 3 a 6 anys des de la ...
Influència del part en relació amb el desenvolupament motor dels infants
(Socials-UVic, 2021-06)
En el present Treball de Fi de Grau es planteja com a objectiu organitzar una aula de
lactants amb material i mobiliari específic de la Metodologia Pikler, per comprovar si hi
ha influència d’aspectes del moment del ...
L'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostinguda
(Socials-UVic, 2021-07-14)
Amb aquest Treball de Fi de Grau, s’ha volgut fer un estudi sobre el Trastorn per Dèficit
d’Atenció i Hiperactivitat1, les seves aproximacions teòriques, simptomatologia, criteris
de diagnòstic i, per altra banda, s’ha ...
Amics imaginaris en educació infantil: relació amb la creativitat i les habilitats socials
(Socials-UVic, 2021-05-24)
En la present recerca s’ha analitzat la relació entre la presència d’amics imaginaris i la creativitat, la personalitat creadora, la fantasia i les habilitats socials en infants de 4 a 6 anys; sota quines condicions es ...
Anàlisi de les metodologies utilitzades pel professorat d’educació infantil del Bages envers infants amb TDAH
(Socials-UVic, 2021-07-14)
El diagnòstic del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat ha tingut una crescuda en els últims anys que ha fet que les escoles disposin de protocols i metodologies concretes per tal d’assegurar una bona actuació ...
Creences i pràctiques de les/els mestres entorn la creativitat i els materials
(Socials-UVic, 2021-05-24)
En la present recerca s'ha analitzat la relació existent entre la creativitat i els materials
en les creences i pràctiques de les/els mestres d'educació infantil, a més de veure si hi
ha diferències entre les del primer ...
Els beneficis de la musicoteràpia en l'àmbit físic, socioemocional, cognitiu i comunicatiu en infants amb TEA i el paper de les famílies en el seu desenvolupament
(Salut-UVic, 2021-06)
En el present Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha volgut demostrar els beneficis i efectes positius
que ofereix la música com a teràpia en l’àmbit físic, comunicatiu, socioemocional i cognitiu,
exercida a infants amb Trastorn ...
Mindfulness i atenció sostinguda amb infants de 5 anys
(Socials-UVic, 2021-06)
En el present estudi s’analitza l’efecte que provoca la pràctica de mindfulness, al llarg
de cinc setmanes, en relació a la capacitat d’atenció sostinguda (manteniment de
l’atenció) en dos grups de 10 i 11 alumnes ...