Ara es mostren els elements 1-5 de 5

    • Anàlisi de la gestió de les emocions en les sessions de psicomotricitat a l’educació infantil 

      Heras Trejo, Laura (Socials-UVic, 2020-06)
      Aquest treball de final de grau es basa en tres conceptes essencials en l’educació infantil: moviments, psicomotricitat i emocions. És important tenir en compte que els infants presenten una necessitat innata de moviment, ...
    • Anàlisi de la percussió corporal a les escoles públiques del Bages (3-6) 

      Serra Vila, Sònia (Socials-UAB, 2018-05-07)
      Els objectius d’aquest treball són analitzar els beneficis de la percussió corporal per als infants i descobrir la presència de la percussió corporal en les escoles. Així doncs, es podrà observar la resolució de dues ...
    • L'educació corporal en quatre escoles d'educació infantil 

      Gómez Caro, Raquel (Socials-UAB, 2018)
      El present treball mostra els resultats de l’observació de les sessions de psicomotricitat realitzades en quatre escoles, dins el curs de P-4 i en un grup inter-nivell. Es realitza un estudi comparatiu, observant activament, ...
    • El mètode Aucouturier en sis escoles 

      Pérez Mestres, Debora (Socials-UAB, 2018-05-07)
      Aquesta recerca té com a finalitat observar com s’utilitza el mètode Aucouturier a les escoles. S’han dut a terme les observacions, analitzant les diferents fases de la sessió, observant la interacció dels infants i ...
    • Mètode Olivera: conductes motrius intel·ligents 

      Sanz Marin, Laura (Socials-UAB, 2018)
      El present treball tracta d'un estudi sobre un nou mètode de psicomotricitat, el mètode Olivera, el qual es caracteritza per treballar les intel·ligències múltiples en les seves sessions. S'ha avaluat l'efectivitat d'aquest ...