Anàlisi de la gestió de les emocions en les sessions de psicomotricitat a l’educació infantil
Visualitza/ Obre
Data
2020-06Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
Aquest treball de final de grau es basa en tres conceptes essencials en l’educació infantil: moviments, psicomotricitat i emocions. És important tenir en compte que els infants presenten una necessitat innata de moviment, per tal de desenvolupar-se, conèixer l’entorn i poder crear aprenentatges, així com la seva personalitat. Des de les escoles s’ha d’assegurar que els infants tenen un desenvolupament motriu integral, i una de les metodologies que es fan servir és la pràctica psicomotriu, en la qual es promou el moviment i joc lliure. Les emocions també tenen un paper molt important en la vida dels infants, ja que cada acció i activitat està plena d’emocions i és necessari que puguin conèixer-les, entendre-les i saber gestionar-les, per tal d’esdevenir persones amb grans habilitats de convivència social.
Paraules clau
emocions, psicomotricitat, moviment, infant, gestió de les emocions, educació infantil, emotion, psychomotricity, movement, child, managing emotions, childhood educationSublínia de treball
Eduació Infantil::PsicologiaCol·leccions
- Psicologia [59]