Anàlisi de la percussió corporal a les escoles públiques del Bages (3-6)
Visualitza/ Obre
Data
2018-05-07Autor
Tutor/director
Tipus de treball
Projecte de recercaCondicions d'accés
Accés restringitMetadades
Mostra el registre d'unitat completAbstract
Els objectius d’aquest treball són analitzar els beneficis de la percussió corporal per als infants i descobrir la presència de la percussió corporal en les escoles. Així doncs, es podrà observar la resolució de dues hipòtesis sobre la percussió corporal a les escoles públiques d’infantil del Bages (3-6). Per tal de respondre a les preguntes d’aquest treball, s’ha plantejat una metodologia qualitativa, però també quantitativa, a partir d’entrevistes a dos professionals de la percussió corporal i d’unes enquestes realitzades als docents de les escoles públiques d’infantil del Bages. Després d’analitzar els resultats obtinguts a les entrevistes, s’han pogut detectar les diferències i semblances que duen a terme els dos professionals i s’ha pogut resoldre la primera hipòtesis plantejada. Aprofundint i comparant els resultats de les enquestes s’ha pogut observar i resoldre la segona hipòtesis plantejada en el treball. En això s’ha pogut observar que la percussió corporal esdevé una eina beneficiosa pels infants i que aquesta, tot i ser coneguda per els docents, necessita de més formació per a poder realitzar-ne una bona aplicació a l’aula.
Paraules clau
Docents , Percussió corporal , Escoles , Bages , Infantil , Teachers , Body percussion , Schools , Childhood educationSublínia de treball
Eduació Infantil::Psicologia::Moviment i cosCol·leccions
- Psicologia [59]