Exploració per sublínia de treball "Línies de treball::Eduació Infantil"
Ara es mostren els elements 1-5 de 5
-
Anàlisi de les metodologies utilitzades pel professorat d’educació infantil del Bages envers infants amb TDAH
(Socials-UVic, 2021-07-14)El diagnòstic del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat ha tingut una crescuda en els últims anys que ha fet que les escoles disposin de protocols i metodologies concretes per tal d’assegurar una bona actuació ... -
Els beneficis de la musicoteràpia en l'àmbit físic, socioemocional, cognitiu i comunicatiu en infants amb TEA i el paper de les famílies en el seu desenvolupament
(Salut-UVic, 2021-06)En el present Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha volgut demostrar els beneficis i efectes positius que ofereix la música com a teràpia en l’àmbit físic, comunicatiu, socioemocional i cognitiu, exercida a infants amb Trastorn ... -
Creació i aplicació d'un protocol d'estimulació i sensibilització de la parla a infants de 3 a 6 anys amb dislàlies
(Socials-UVic, 2021-06-15)La comunicació oral és el gran instrument que fan servir les persones per a avançar i desenvolupar-se de manera plena dins la societat. Per això es considera de vital importància que els infants amb dificultats en la parla ... -
L'escola inclusiva amb alumnes amb TDAH: eines, mitjans i reptes del personal docent: elaboració d'un material per al treball de l'atenció sostinguda
(Socials-UVic, 2021-07-14)Amb aquest Treball de Fi de Grau, s’ha volgut fer un estudi sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat1, les seves aproximacions teòriques, simptomatologia, criteris de diagnòstic i, per altra banda, s’ha ... -
La relació família-escola en temps de la Covid-19
(Socials-UVic, 2021-05-24)El present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va ...