Now showing items 21-29 of 29

    • Joc simbòlic i la creativitat verbal 

      Tatje Casas, Clara (Socials-UVic, 2019-06)
      El treball presentat és una investigació sobre la relació entre joc simbòlic i la creativitat verbal. La recerca s’ha dut a terme en dos grups d’EI 5, de centres diferents, amb l’objectiu de poder fer una comparació amb ...
    • Observació d'emocions en una aula de P3 

      Matillas García, Verónica (Socials-UAB, 2019-06)
      Aquest treball està basat en la relació de les emocions i la literatura infantil, a partir de realitzar diverses observacions en una aula d’infantil. Alguns autors que parlen sobre la literatura infantil i les emocions han ...
    • Percepcions de les mestres sobre el seu rol en el treball per projectes a l'educació infantil 

      Sánchez Gómez, Carla (Socials-UVic, 2021-05)
      La investigació que es presenta a continuació, sorgeix de l’interès i de la necessitat de saber quin és el punt de vista dels docents sobre el Treball per Projectes i quin és el seu rol. Hi ha nombrosos estudis i articles ...
    • La percepció de les mares magribines i les mestres sobre la participació en el centre educatiu 

      Frías Nieto, Noelia (Socials-UVic, 2020-06)
      El següent estudi de cas, ens ha permès conèixer la percepció que tenen les mares d’origen magribí de l’escola Auró, en relació amb aspectes com la participació en el centre, la relació amb les educadores i la implicació ...
    • La psicomotricitat a la segona etapa d’Educació Infantil a l'escola 

      López Guil, Marina (Socials-UAB, 2019-06)
      La psicomotricitat és una eina molt important a considerar en el desenvolupament dels infants, ja que té en compte l’acció conjunta del moviment i la ment. Per aquest motiu, en l’educació, s’ha de fer una mirada global i ...
    • La resiliència a l’educació infantil: coneixement i promoció 

      Lluch Saumell, Neus (Socials-UVic, 2019-05)
      La resiliència és un constructe versàtil entès per diversos autors i autores com a procés dinàmic entre la persona i l’entorn que es genera a partir de la interacció entre els mecanismes de resiliència i de no resiliència, ...
    • La tècnica dels mandales a una aula de P-5 

      Solvas Moratonas, Maria (Socials-UVic, 2019-06)
      El present estudi té per finalitat realitzar una reflexió sobre els efectes de l'aplicació de la tècnica dels mandales a Educació Infantil, en concret, a una aula deP-5.En aquest sentit,es va realitzar una recerca en ...
    • La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa 

      Gironès Miquel, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
      Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...
    • El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa 

      Grimaldos Pino, Judit (Socials-UVic, 2021-06)
      Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ...