Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorNiort, Jannick
dc.contributor.authorSuarez de Pedro, Raquel
dc.date.accessioned2021-07-29T09:54:36Z
dc.date.available2021-07-29T09:54:36Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/660
dc.description.abstractL’estudi té com a objectiu analitzar les diferents perspectives que tenen les mestres i les famílies envers la utilització de videojocs com a recurs didàctic i d’inclusió per tal de poder introduir-los a l’aula. Per validar aquest estudi s’ha dut a terme una investigació teòrica prèvia, s’ha consultat a un especialista i s’han dut a terme diverses enquestes a docents i famílies. A partir dels resultats obtinguts, s’ha creat un tríptic informatiu amb els fets més rellevants de l’estudi. Luque (2012) afirma que les noves tecnologies ofereixen una gran varietat de possibilitats de comunicació, d’interacció virtual i de treball cooperatiu que s’anirà normalitzant amb el temps. La metodologia emprada en aquest estudi és quantitativa. Recull una mostra de 22 mestres d’escoles ordinàries/ inclusives i d’escoles d’Educació Especial i una mostra de 10 famílies que tenen infants amb Necessitats Educatives Especials (endavant, NEE) i sense, que es troben familiaritzades amb el món dels videojocs. S’observa una gran voluntat per part dels participants per tal d’incorporar els videojocs a l’aula.ca
dc.description.abstractThe aim of this study is to analyse the different perspective that teacher and families have about the use of video games as a didactic and inclusive resource in order to introduce them to the classroom. To validate this study, previous theoretical research has been carried out, a specialist has been consulted and various surveys have been sent to teachers and families. Based on the results, and information leaflet has created with the most relevant fact of the study. Luque (2012), states that new technologies offer a wide variety of possibilities for communication, virtual interaction and cooperative work that will be normalized over time. The methodology used in this study is quantitative. Collects a sample of 22 teachers of ordinary/inclusive schools and schools of Special Education and a sample of 10 families who have children with and without Special Educational Needs (SEN) who are familiar with the world of video games. A great deal of will has been observed on the part of participants in order to incorporate the video games in the classroom.ca
dc.format.extent49 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectinclusió, videojocs, Educació Especial, infant amb NEEca
dc.subjectInclusion, Video games, Special Education, children with SENca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Societatca
dc.titleL'escola inclusiva i els videojocs: un nou recurs a l'aulaca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca
dc.subject.lemacInfants amb trastorns d'aprenentatgeca
dc.subject.lemacVideojocs -- Educació infantilca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Psicologia [59]
    Treballs vinculats amb la psicologia de l'infant en etapa 0-6 anys: intel·ligència, emocions, moviment i desenvolupament

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain