Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorPedreira Álvarez, Montserrat
dc.contributor.authorBosch Ortega, Noelia
dc.date.accessioned2021-07-20T08:55:32Z
dc.date.available2021-07-20T08:55:32Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/646
dc.description.abstractL’estudi plantejat a continuació té com a objectiu principal analitzar quines són aquelles intervencions de la persona adulta que fomenten l’acció activa dels infants de segon cicle d'educació infantil i de primer cicle de primària, en un espai de ciència de lliure elecció. Per realitzar aquest estudi, s’ha agafat com a referència, un treball anterior realitzar per Haldón et al., (2021), en el que va crear unes taules de categories per analitzar les intervencions de l’adult i les respostes dels infants. Aquest treball anterior es va realitzar en les visites familiars en l’espai del Lab_06, on els adults que realitzaven les intervencions eren els familiars dels infants, mentre que l’estudi que es planteja en aquest treball es realitza en l’espai de ciència de lliure elecció Lab itinerant 2x2, on les persones adultes són professionals de l’educació. La metodologia utilitzada per realitzar aquest estudi ha estat qualitativa, a través d’un estudi de cas, ja que busca descriure i interpretar les diferents observacions realitzades. Aquest estudi dóna resposta a la pregunta d’investigació inicial: Quin tipus d’intervencions dels mestres afavoreixen l’acció activa dels infants dins d’un espai de ciència de lliure elecció? Les conclusions a les quals s’ha arribat amb aquest estudi apunten que la resposta dels infants és activa quan l’adult es troba en sintonia amb ells, és a dir, quan hi ha una relació entre infant i adult d’harmonia i enteniment.ca
dc.description.abstractThe main objective of the study proposed below is to analyze which are the interventions of the adult that encourage the active action of children in the second cycle of infant education, and the first cycle of primary education, in a science space of free choice. To carry out this study, a previous work by Haldón et al. (2021) has been used as a reference, where they created tables of categories to analyze adult interventions and children’s responses. The work by Haldón et al. was carried out during the family visits in the space of Lab_06, where the adults who carried out the interventions were the children’s relatives, while the study that is proposed in this work is carried out in the space of science of free choice ‘Lab itinerant 2x2’, where the adults are education professionals. The methodology used to carry out this study has been qualitative through a case study, as it seeks to describe and interpret the different observations made. This study answers the initial research question: What types of teacher interventions encourage children’s active action within a free choice science space? The conclusions reached with this study suggest that children's response is active when the adult is in tune with them, when there is a relationship between child and adult of harmony and understanding.ca
dc.format.extent70 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectCiènciaca
dc.subjectlliure eleccióca
dc.subjectIntervenció adultca
dc.subjecteducació infantilca
dc.subjectaprenentatgeca
dc.subjectscienceca
dc.subjectfree choiceca
dc.subjectpre-primary educationca
dc.subjectlearningca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Ciènciaca
dc.titleAnàlisi del paper de l'adult en un espai de ciència de lliure eleccióca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacCiència -- Educació infantilca
dc.subject.lemacElecció (Psicologia)ca
dc.subject.lemacInfants i adultsca
dc.subject.lemacPsicologia de l'aprenentatgeca
dc.description.typeProjecte de recercaca
dc.subject.classificationFisioteràpia::Fisioteràpia en el sol pelviàca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Espais de ciència [18]
    Treballs vinculats al desenvolupament de la ciència en l'espai Lab 0_6

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain