Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorForestello, Ana María
dc.contributor.authorSolsona Soler, Júlia
dc.date.accessioned2021-07-16T09:24:59Z
dc.date.available2021-07-16T09:24:59Z
dc.date.issued2021-05-24
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/643
dc.description.abstractEl present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va haver-hi en la relació a conseqüència del període de confinament domiciliari i tancament dels centres educatius i de les mesures que va implantar el Departament d’Educació. Així mateix, també s’inclou el curs actual 2020- 2021, en el que es va permetre la reobertura dels centres educatius i van passar a ser considerats un servei essencial. L’objectiu que es proposa és definir la relació entre la família i l’escola a tres centres educatius situats al Baix Llobregat, Vallès Occidental i Barcelonès per trobar pràctiques rellevants que promoguin la seva complicitat. La recollida de dades s’ha fet a través de la metodologia mixta. Amb la qualitativa, s’ha elaborat una anàlisi de documents (PEC i Protocol) i d’entrevistes als tres centres educatius. D’altra banda, a partir de la metodologia quantitativa s’ha analitzat una enquesta a les famílies de P5 en les tres escoles. S’ha vist la importància de la relació entre família i escola, i com s’han extret situacions d’aprenentatge arran de la pandèmia. Tot i això, el vincle no s’ha vist enfortit, sinó que s’ha mantingut i s’ha vist afectat en alguns aspectes. Altrament, s’han descobert noves vies de comunicació virtual i relació efectives. Aquest treball tracta d’un tema molt recent, sense investigacions prèvies, que ha permès avançar en l’estudi alhora que la pandèmia també seguia en l’entorn.ca
dc.format.extent69 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectEducació infantilca
dc.subjectEducació familiarca
dc.subjectRelació família-escolaca
dc.subjectCovid-19ca
dc.subjectPre-primary educationca
dc.subjectFamily educationca
dc.subjectFamily-school relationshipca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantilca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Famíliaca
dc.titleLa relació família-escola en temps de la Covid-19ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacFamília i escolaca
dc.subject.lemacCOVID-19 (Malaltia)ca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Societat [24]
    Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain