Mostra el registre d'unitat simple
La relació família-escola en temps de la Covid-19
dc.contributor | Forestello, Ana María | |
dc.contributor.author | Solsona Soler, Júlia | |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T09:24:59Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T09:24:59Z | |
dc.date.issued | 2021-05-24 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/643 | |
dc.description.abstract | El present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va haver-hi en la relació a conseqüència del període de confinament domiciliari i tancament dels centres educatius i de les mesures que va implantar el Departament d’Educació. Així mateix, també s’inclou el curs actual 2020- 2021, en el que es va permetre la reobertura dels centres educatius i van passar a ser considerats un servei essencial. L’objectiu que es proposa és definir la relació entre la família i l’escola a tres centres educatius situats al Baix Llobregat, Vallès Occidental i Barcelonès per trobar pràctiques rellevants que promoguin la seva complicitat. La recollida de dades s’ha fet a través de la metodologia mixta. Amb la qualitativa, s’ha elaborat una anàlisi de documents (PEC i Protocol) i d’entrevistes als tres centres educatius. D’altra banda, a partir de la metodologia quantitativa s’ha analitzat una enquesta a les famílies de P5 en les tres escoles. S’ha vist la importància de la relació entre família i escola, i com s’han extret situacions d’aprenentatge arran de la pandèmia. Tot i això, el vincle no s’ha vist enfortit, sinó que s’ha mantingut i s’ha vist afectat en alguns aspectes. Altrament, s’han descobert noves vies de comunicació virtual i relació efectives. Aquest treball tracta d’un tema molt recent, sense investigacions prèvies, que ha permès avançar en l’estudi alhora que la pandèmia també seguia en l’entorn. | ca |
dc.format.extent | 69 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.subject | Educació infantil | ca |
dc.subject | Educació familiar | ca |
dc.subject | Relació família-escola | ca |
dc.subject | Covid-19 | ca |
dc.subject | Pre-primary education | ca |
dc.subject | Family education | ca |
dc.subject | Family-school relationship | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Família | ca |
dc.title | La relació família-escola en temps de la Covid-19 | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.subject.lemac | Família i escola | ca |
dc.subject.lemac | COVID-19 (Malaltia) | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Societat [24]
Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres