Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorOnsès Segarra, Judit
dc.contributor.authorColldeforn Ruiz, Elsa
dc.date.accessioned2021-07-16T08:08:06Z
dc.date.available2021-07-16T08:08:06Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/638
dc.description.abstractEl present Treball de Final de Grau tracta sobre els espais diàfans educatius i com aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants. Tenint en compte la importància de l’espai en l’àmbit educatiu, el següent treball pretén estudiar la importància i l’efecte que tenen els espais diàfans en el procés d’aprenentatge dels infants. Els espais diàfans són un nou concepte d’espai caracteritzats per promoure l’aprenentatge actiu i posar a l’infant al centre de l’educació. En altres països d’Europa ja s’han construït escoles organitzades en espais diàfans, cosa que hafet que aquest nou model arquitectònic comenci a ser reconegut. D’aquesta manera, l’objectiu del treball és fer un estudi per analitzar els diferents elementsi característiques dels espais diàfans i veure com influeixen aquests en el procés de construcció de coneixements i adquisició d’aprenentatge. Per assolir l’objectiu principal de la investigació, s’han dut a terme, per una banda, la recerca d’informació sobre experts i altres professionals que han donatimportància i han reflexionat sobre el concepte d’espais diàfans. Per altra banda, s’ha realitzat un estudi empíric en una escola rural organitzada en espais diàfans, a partir del qual s’ha pogut observar, analitzar i avaluar els resultats obtinguts, establint així una conclusió que dona resposta a la pregunta plantejada al llarg de treball.ca
dc.description.abstractThis Final Degree Project deals with open educational spaces and how they influence children’s learning. Given the importance of space in education, the following work aims to study the importance and effect of open spaces in the learning process of children. Open spaces are a new concept of space characterized by promoting active learning and putting the child at the center of education. In other European countries, schools have already been built in open spaces, which has led to the recognition of this new architectural model. On this way, the aim of the work is tomake a study to analyse the different elements and characteristics of open spaces and see how they influence the process of knowledge construction and learning acquisition. In order to achieve the main objective of the investigation, they have carried out,on the one hand, the search for information on experts and other professionals who have given importance and reflected on the concept of open spaces. On theother hand, an empirical study has been carried out in a rural school organized in open spaces, from which it has been possible to observe, analyse and evaluate the results obtained, establishing this way a conclusion that answered thequestion posed throughout of work.ca
dc.format.extent66 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectespais diàfansca
dc.subjectaprenentatgeca
dc.subjectinfànciaca
dc.subjecthabilitats del segle XXIca
dc.subjectopen spacesca
dc.subjectlearningca
dc.subjectchildhoodca
dc.subject21 century skillsca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Didàctiques::Espaisca
dc.titleCom influeixen els espais diàfans en l'aprenentatge dels infants?ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacAules -- Dissenyca
dc.subject.lemacPsicologia de l'aprenentatgeca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Didàctiques [20]
    Elements relacionats amb les didàctiques de ciència, arts, espais, llengua, etc.

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain