Com influeixen els espais diàfans en l'aprenentatge dels infants?
Date
2021-05Author
Tutor/director
Bachelor thesis type
Projecte de recercaRight access
Open AccessMetadata
Show full item recordAbstract
El present Treball de Final de Grau tracta sobre els espais diàfans educatius i com
aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants. Tenint en compte la importància de
l’espai en l’àmbit educatiu, el següent treball pretén estudiar la importància i l’efecte que
tenen els espais diàfans en el procés d’aprenentatge dels infants.
Els espais diàfans són un nou concepte d’espai caracteritzats per promoure
l’aprenentatge actiu i posar a l’infant al centre de l’educació. En altres països d’Europa
ja s’han construït escoles organitzades en espais diàfans, cosa que hafet que aquest
nou model arquitectònic comenci a ser reconegut. D’aquesta manera, l’objectiu del
treball és fer un estudi per analitzar els diferents elementsi característiques dels espais
diàfans i veure com influeixen aquests en el procés de construcció de coneixements i
adquisició d’aprenentatge.
Per assolir l’objectiu principal de la investigació, s’han dut a terme, per una banda, la
recerca d’informació sobre experts i altres professionals que han donatimportància i han
reflexionat sobre el concepte d’espais diàfans. Per altra banda, s’ha realitzat un estudi
empíric en una escola rural organitzada en espais diàfans, a partir del qual s’ha pogut
observar, analitzar i avaluar els resultats obtinguts, establint així una conclusió que dona
resposta a la pregunta plantejada al llarg de treball. This Final Degree Project deals with open educational spaces and how they influence
children’s learning. Given the importance of space in education, the following work aims
to study the importance and effect of open spaces in the learning process of children.
Open spaces are a new concept of space characterized by promoting active learning
and putting the child at the center of education. In other European countries, schools
have already been built in open spaces, which has led to the recognition of this new
architectural model. On this way, the aim of the work is tomake a study to analyse the
different elements and characteristics of open spaces and see how they influence the
process of knowledge construction and learning acquisition.
In order to achieve the main objective of the investigation, they have carried out,on the
one hand, the search for information on experts and other professionals who have given
importance and reflected on the concept of open spaces. On theother hand, an empirical
study has been carried out in a rural school organized in open spaces, from which it has
been possible to observe, analyse and evaluate the results obtained, establishing this
way a conclusion that answered thequestion posed throughout of work.
Keywords
espais diàfans , aprenentatge , infància , habilitats del segle XXI , open spaces , learning , childhood , 21 century skillsLine of work
Eduació Infantil::Didàctiques::EspaisCollections
- Didàctiques [20]
The following license files are associated with this item: