Mostra el registre d'unitat simple
Autoavaluació docent en perspectiva de gènere
dc.contributor | Quesada Pallarès, Carla | |
dc.contributor.author | Puig Farràs, Àfrica | |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T08:41:37Z | |
dc.date.available | 2021-07-13T08:41:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/634 | |
dc.description.abstract | Actualment vivim en una societat que està molt condicionada pels rols de gènere, la participació majoritària de l’home i els estereotips que defineixen a un sexe o l’altre. Des de l’educació, és més necessari que mai fer un treball específic en perspectiva de gènere. Aquest treball té la finalitat d’analitzar les competències en perspectiva de gènere de les docents de Catalunya i Mèxic, a través d’una rúbrica autoavaluativa que engloba els diversos ítems del document “Perspectiva de gènere en l’educació” de la UAB. Aquesta rúbrica s’ha enviat a través d’enquestes i s’ha pogut observar com més d’un 90% de les mestres a Catalunya no havien fet formació i un 75% de les mestres de Mèxic sí que n’havien rebut. Aquesta formació és fonamental per poder dur a terme un treball de gènere específic a les aules amb els infants. Per altra banda, els resultats obtinguts també s’han pogut contrastar amb una professional experta en la temàtica. | ca |
dc.description.abstract | Nowadays we live in a society that is very conditioned by gender roles, the prominent participation of men, and the stereotypes that define one sex or the other. From education, it is more necessary than ever to do specific work in gender perspective. This work aims to analyze the skills in gender perspective of teachers in Catalonia and Mexico, through a self – assessment rubric that includes the items in the document “Gender perspective in education” by the UAB. This rubric has been sent through surveys and has shown that more than 90% of teachers in Catalonia had not received specific formation and 75% of teachers in Mexico had received it. This formation is essential to be able carry out a specific gender work in class with children. Furthermore, the results obtained have also been contrasted with a professional expert in the subject. | ca |
dc.format.extent | 52 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.subject | perspectiva de gènere | ca |
dc.subject | educació i gènere | ca |
dc.subject | competències docents en gènere | ca |
dc.subject | autoavaluació docent | ca |
dc.subject | education and gender | ca |
dc.subject | teaching skills in gender | ca |
dc.subject | teaching self-assessment | ca |
dc.subject | gender prespective | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Millora docent | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Coeducació | ca |
dc.title | Autoavaluació docent en perspectiva de gènere | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Restricted access | ca |
dc.subject.lemac | Diferències entre sexes en l'educació | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Societat [24]
Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres