Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorGonzález Parera, Montserrat
dc.contributor.authorCapdevila Canal, Iris
dc.date.accessioned2020-07-23T06:59:51Z
dc.date.available2020-07-23T06:59:51Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/578
dc.description.abstractEn aquest treball es valora la importància que té el joc simbòlic en el desenvolupament social, cognitiu i emocional dels infants en relació al lingüístic. A més, el simbolisme en el joc és una bona eina per crear situacions espontànies, així doncs, serveix per poder fer una observació acurada del comportament dels infants. En aquesta investigació, s’observen les situacions de joc simbòlic que inicien els infants de tres/quatre anys a partir de quatre propostes ubicades i col·locades en l’espai d’una manera determinada i amb uns materials amb una funció no específica que permeten ampliar les possibilitats de joc. A partir d’una taula d’observació realitzada fent referència a autors rellevants del marc teòric com ara Piaget, Vigotsky, Ruiz de Velasco i Abad s’han enregistrat vídeos de dues sessions de joc simbòlic de cinc grups diferents per tal de poder extreure la informació amb detall. Així doncs, el llenguatge oral va molt relacionat amb la capacitat de simbolisme que tenen i mostren els infants, per tant cal oferir espais de joc simbòlic en les primeres edats per tal que puguin ampliar el seu ventall de possibilitats i coneixements.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectjoc simbòlic, zona de confort, llenguatge oral, desenvolupament infantil, symbolic play, comfort zone, oral Language, child developmentca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titleEl joc simbòlic com a eina del desenvolupament dels infants de 3-4 anys: la funció del llenguatge oral en el joc simbòlicca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacJocs -- Aspectes simbòlicsca
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües -- Adquisicióca
dc.subject.lemacInfants -- Llenguatgeca
dc.subject.lemacInfants -- Desenvolupamentca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Societat [24]
    Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain