Mostra el registre d'unitat simple
El joc simbòlic com a eina del desenvolupament dels infants de 3-4 anys: la funció del llenguatge oral en el joc simbòlic
dc.contributor | González Parera, Montserrat | |
dc.contributor.author | Capdevila Canal, Iris | |
dc.date.accessioned | 2020-07-23T06:59:51Z | |
dc.date.available | 2020-07-23T06:59:51Z | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://repositori.umanresa.cat/1/578 | |
dc.description.abstract | En aquest treball es valora la importància que té el joc simbòlic en el desenvolupament social, cognitiu i emocional dels infants en relació al lingüístic. A més, el simbolisme en el joc és una bona eina per crear situacions espontànies, així doncs, serveix per poder fer una observació acurada del comportament dels infants. En aquesta investigació, s’observen les situacions de joc simbòlic que inicien els infants de tres/quatre anys a partir de quatre propostes ubicades i col·locades en l’espai d’una manera determinada i amb uns materials amb una funció no específica que permeten ampliar les possibilitats de joc. A partir d’una taula d’observació realitzada fent referència a autors rellevants del marc teòric com ara Piaget, Vigotsky, Ruiz de Velasco i Abad s’han enregistrat vídeos de dues sessions de joc simbòlic de cinc grups diferents per tal de poder extreure la informació amb detall. Així doncs, el llenguatge oral va molt relacionat amb la capacitat de simbolisme que tenen i mostren els infants, per tant cal oferir espais de joc simbòlic en les primeres edats per tal que puguin ampliar el seu ventall de possibilitats i coneixements. | ca |
dc.format.extent | 44 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Socials-UVic | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.subject | joc simbòlic, zona de confort, llenguatge oral, desenvolupament infantil, symbolic play, comfort zone, oral Language, child development | ca |
dc.subject.classification2 | Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologia | ca |
dc.title | El joc simbòlic com a eina del desenvolupament dels infants de 3-4 anys: la funció del llenguatge oral en el joc simbòlic | ca |
dc.type | Bachelor thesis | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.subject.lemac | Jocs -- Aspectes simbòlics | ca |
dc.subject.lemac | Llenguatge i llengües -- Adquisició | ca |
dc.subject.lemac | Infants -- Llenguatge | ca |
dc.subject.lemac | Infants -- Desenvolupament | ca |
dc.description.type | Projecte de recerca | ca |
Fitxers d'aquest element
Aquest element apareix a les col·leccions següents
-
Societat [24]
Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres