Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorGonzález Parera, Montserrat
dc.contributor.authorSan Quirico Muñoz, Noelia
dc.date.accessioned2020-07-23T06:35:59Z
dc.date.available2020-07-23T06:35:59Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/576
dc.description.abstractLa investigació analitza com influeix el paper de l’adult (educadores i logopedes) en el procés d’adquisició del llenguatge de cinc infants amb pèrdua auditiva, dues nenes amb una pèrdua mitjana i tres nens amb una pèrdua pregona; en l’etapa de l’Educació Infantil. Les dades s’han recollit després de la realització d’observacions a les sessions de logopèdia i dins les aules, així com d’una entrevista a una de les famílies. Per a aconseguir-ho, s’han creat taules d’observació a partir de les aportacions d’autors com Acosta, Silvestre o Carreras. També s’han tingut presents les aportacions de Booth i Ainscow referents a la inclusió. Posteriorment, s’ha creat un material que s’ha implementat en dues sessions amb una de les nenes de l’estudi, que consisteix en unes làmines que permeten desenvolupar el llenguatge oral, intentant eliminar les barreres d’aprenentatge que es troben els infants a l’aula i lluitar per la inclusió. Els resultats mostren que hi ha barreres de comunicació que cal tenir presents, que no hi ha una adaptació molt específica de les activitats realitzades a l’aula i que el paper de l’adult és clau en tot el procés d’aprenentatge. El material permet desenvolupar el llenguatge oral en totes les dimensions i aporta beneficis per als infants amb pèrdua auditiva.ca
dc.format.extent95 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectadquisició del llenguatge, infants amb pèrdua auditiva, intervenció adult, inclusióca
dc.subjectlanguage acquisition, children with hearing loss, adult intervention, inclusionca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Psicologiaca
dc.titlePaper de l’adult en el procés d’adquisició del llenguatge dels infants amb pèrdua auditivaca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües -- Adquisicióca
dc.subject.lemacInfants discapacitats auditiusca
dc.subject.lemacLogopèdia per a infantsca
dc.subject.lemacIntervenció educativaca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Societat [24]
    Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain